Vaimo puhui ummet ja lammet harrastuksistaan ja ruuistaan, mutta ei kyllä
kysynyt, että mitkä oli tulokset. Sitä ei kiinnosta minun asiat. Sitten se suuttuu,
jos en ymmärrä hänen tekemiään pikkuasioita. Puhetta hänestä itsestään
tulisi solkenaan kaksi tuntia, jos ei pysäyttäisi.
Mie tulin syöpäkontrollista
10
81
Vastaukset
- Hurnest Elkko
Tuttu juttu. Alkaa jo kyllästyttämään kun niin usein pettynyt. Pitänee alkaa katselemaan vain niitä hiljaisempia, jos ne vaikka kerkeis kuuntelemaankin.
Sitten vielä valittavat, ettei suomalainen mies puhu. En s..tana enää puhu, jos ei edes kuunnella.
Jos aihe on tosi, niin toivotaan parasta. - Toinen osapuoli
Kyse lienee kieltämisestä. Psykologinen juttu. On vaikea hyväksyä ikäviä asioita.
Tilanne vielä muuttuu. Anna anteeksi ja odota huomista.
Rakastaminen ei aina ole helppoa. - Olen nainen
Miten miehet kestävät jatkuvasti puhuvia naisia?. Minä tunnen kaksi naista joista ei tahdo päästä eroon kun alkavat kertoa omista hommistaan. Täytyy olla aika vaatimaton mies jos kestää tuota pitkän avioliiton ajan.
- Yes, dear
Valikoiva kuulo. Se taito kehittyy vuosien myötä, sillä muuta selviytymiskeinoa ei ole.
- Lenne
On niitä jatkuvasti marisevia ja vinkuvia miehiäkin, vaikea niitäkin on kestää, siskollani on juuri sellainen joka sekaantuu joka asiaan ja näkee vain negatiiviset puolet.
Toivottavasti sait kuulla hyviä uutisia.
Sanotaan, että kuuntelu on keskustelun sydän. Ihmisellä on kaksi korvaa ja yksi suu. Niitä tulisi käyttää samassa suhteessa. Puhua vähemmän, kuunnella enemmän.
Voimia sinulle Ernest! :)- Tä?
Niin, on myös olemassa sanonta "kun puhut, et opi".
- att2
Siis olet Hulkko!
- Oma moka
Olisikohan tuo oma syysi, vaimo joutuu puhumaan sinunkin puolestasi, jos et saa itse suutasi auki tai osaa asioitasi selvittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567207Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7193370Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1481650Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2781530- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 911240
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2331173- 811134