Katsoisitko minullekin. Rakkauteen toivoisin katsantoa. Myös asuntoasiat ovat mielenpäällä.
Kiitos sinulle :)
Mies791
4
<50
Vastaukset
Hei!
Sinulle näkyy olevan pientä hiillosta, eli pienellä kohennuksella siitä syntyy tuli. Asia on siis sinusta itsestäsi kiinni.
Asunnon suhteen tuntuisi että ole rauhassa. Älä tee hätiköityjä päätöksiä, mutta se päätös jonka teet on oikea.- Syyssade14
Kiitos sinulle :)
Mielenkiintoinen katsanto...en saa siitä heti kiinni, mutta ehkä se aukeaa vielä. Hei!
Hiillos ja tuli yleensä näyttäytyvät minulle rakkauteen liittyen. Jos en näe edes hiillosta, niin tunteita ei silloin ole. Pieni hiillos kohentuu puhaltamalla, tuli on vahvaa ja kipinöivä tuli on kuten tiedät. Sinulle näkyi pieni hiillos, eli se tarkoittaa että sinulle on tiedossa jotain. Asunnon suhteen, ole tosissaan tarkkana. Älä mene ensimmäiseen, joka sinulle tarjotaan.- Syyssade14
Kiitos selvennöksestä Mies791 :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516926Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6803008Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.203955