Mies 791

Vanha työntekijä

Työpaikassani on ollut nainen joka päättää työntekijät. Laitos on hyvin suuri. Muuttuuko tämä asia parempaan suuntaan VAI päättääkö tuo nainen myös jatkossa työntekijät? Tuleeko tähän muutos jatkossa? (Tästä keskustelua nyt!)
Mikä tulee olemaan minun kohtaloni tässä asiassa? Saanko jalkani uudelleen taloon?

7

75

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei!

Naisella tuntuu olevan halu käyttää valtaansa, joskus myös väärin. Sitä ei kuitenkaan ole haluttu nähdä, mutta se tullaan vielä näkemään. Muutokseen menee vielä kuitenkin aikaa eikä sinun kannata asiaa murehtia.

Vaistoni sanoo, että älä mieti tuohon taloon pyrkimistä ennenkuin tuo nainen saa itse ansionsa mukaisesti. Vaistoni sanoo, että saat kyllä pienemmästä talosta töitä siksi aikaa, eikä palkkasikaan tunnu olevan paljoa erilainen. Viihdyt kyllä pienemmässäkin paikassa, sillä tuntuisi ettet ole yksin ongelmasi kanssa.

• Vanha työntekijä

Kiitos. Kuinka kauan työasiani seisoo juuri tuon naisen vuoksi! Eli milloin saan sen toisen työpaikan? Haluaisin päästä työasiassani eteenpäin mutta ei ole mitään työtä ollut tarjolla? Mitä näet tähän jatkossa? Surua tämä työasia on minulle tuonut!

• Vanha työntekijä kirjoitti:

Kiitos. Kuinka kauan työasiani seisoo juuri tuon naisen vuoksi! Eli milloin saan sen toisen työpaikan? Haluaisin päästä työasiassani eteenpäin mutta ei ole mitään työtä ollut tarjolla? Mitä näet tähän jatkossa? Surua tämä työasia on minulle tuonut!

Hei!

Tuntuisi, ettei sinulla kauaa mene kun saat sen. Työpaikkoja voi olla myös piilossa - niistä kannattaa kysyä vaikkei niistä ilmoitettaisikaan. Kertomalla tilanteen reilusti ja olemalla rehellinen voittaa paljon.

Älä säiky tilannetta. Nosta pää pystyyn, sillä sinun ei ole tarpeen leikkiä vallalla niinkuin kiusaajasi.

• Vanha työntekijä
        mies791 kirjoitti:

Hei!

Tuntuisi, ettei sinulla kauaa mene kun saat sen. Työpaikkoja voi olla myös piilossa - niistä kannattaa kysyä vaikkei niistä ilmoitettaisikaan. Kertomalla tilanteen reilusti ja olemalla rehellinen voittaa paljon.

Älä säiky tilannetta. Nosta pää pystyyn, sillä sinun ei ole tarpeen leikkiä vallalla niinkuin kiusaajasi.

Onko se työpaikka tässä lähellä? Muutto ei nyt tunnu oikealta asialta tähän hetkeen? Muutin vuosi sitten paikkakuntaa. Kiitos taas

Onko se työpaikka tässä lähellä? Muutto ei nyt tunnu oikealta asialta tähän hetkeen? Muutin vuosi sitten paikkakuntaa. Kiitos taas

Hei!

Muutto ei näytä tarpeelliselta. Katso avoimin silmin.

• Vanha työntekijä
        mies791 kirjoitti:

Hei!

Muutto ei näytä tarpeelliselta. Katso avoimin silmin.

Miten näet onnistuuko tämä odotus? Miten elämäni näyttää jatkuvan? Olen jo ottanut pienen riskin ja en ole vouhottanut asian kanssa. Minkälaisia muutoksia elämääni näkyy olevan tulossa? Asioiden käännös parempaan? Mitä näkyy?

Miten näet onnistuuko tämä odotus? Miten elämäni näyttää jatkuvan? Olen jo ottanut pienen riskin ja en ole vouhottanut asian kanssa. Minkälaisia muutoksia elämääni näkyy olevan tulossa? Asioiden käännös parempaan? Mitä näkyy?

Hei!

Etene rauhassa. Asiat ovat jo kääntyneet parempaan päin, kun olet itse tarttunut asiaan kiinni. Sellaista ei näytä olevan, mikä olisi sinulle vaarallista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      51
      6976
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      688
      3039
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1300
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1281
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1275
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1164
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1160
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1130
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      210
      999
    Aihe