kuka on popstarsis teidän mielestä par`? haluan tietää mitä mieltä te ootte! mä oon siä et daniela!
Kuka teistä osaa parhaiten laulaa?????????
8
945
Vastaukset
- tuomarityttö
Tytöistä ainoa joka osaa laulaa on Daniela.
Muut ovat todella kaukana tasollisesti, mutta ehkä hekin kouliintuvat..
Pojat on niin samanlaisia nyt kun ainoa "laulaja"teemu putos, että ei kiinnosta. - uuno
minä osaan meistä parhaiten laulaa
- Pete
Mia osaa parhaiten
- memma
Daniela on alusta asti ollut mielestäni paras laulaja. Eri asia sitten onko paras henkilö bändiin.
- somebody
Mia on paras!!
- Nimetön
tytöistä ainaki daniela ja eeva-leena,pojista en tiiä ei ehkä kukaa nehä haukku tyttöi novan haastattelussa
- Brunetti^007
MiA on mielestäni paras, hänen täytyisi olla silti vähän rohkeampi, Danielakin on myös ihan hyvä...
- julia
eeva-leena, mia ja daniela on parhaita! jotenkin heidän äänensä ovat juuri niin erilaisia, että ne soivat upeasti! jos joltakulta kolmikosta puuttuu jokin ominaisuus äänestään, jonkun toisen ääni tukee sitä hyvin... toivottavasti he ovat seuraava popstars bändi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733121
- 602854
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322405- 802246
- 602063
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408