Lomautuksen keskeytys?

rapid

Olen vakituisessa työsuhteessa ja sain lomautuksen toistaiseksi, muutaman kuukauden jälkeen pomo soitti ja pyysi takaisin töihin. mutta kun menin maanantaina töihin pomo sanoi että minun olisi allekirjoitettava eräs lappu.
Lapussa luki että lomautukseni on keskeytetty toistaiseksi, mutta voidaan lomauttaa uudelleen toistaiseksi ilman uusia YT neuvotteluja...
onkohan laillista?
Pomo sanoi että työt jatkuvat jos allekirjoitan sopimuksen, muuten ei.

3

328

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laiskuus_kunniaan

jos kerran olet noin työtävieroksuvaa tyyppiä, niin pysy lomautettuna ja mahdollisesti jatkossa työttömänä.

• minä vain

Kun lomautus on keskeytynyt ja kutsutaan töihin niin uusi lomautus täytyy ilmoittaa 14 vrk aikaisemmin.

• vitunpaskiaisetstna

Pakkolomat ovat jokin "muotioikku" yrityksille, porukka on pistettävä pakkolomalle vaikka töiden puolesta ei oikein joutaisikaan, sitten kun uhkaa jäädä hirvittävä työkuorma seisomaan pakkoloman ajaksi niin ruinataan tulemaan pakkoloman aikana töihin vaikka yksittäiseksi päiväksi purkamaan ruuhka pois ja sitten kun pakkolomaviikko on mennyt niin taas sama ruuhka kertyy siihen ja sama ruikutus alkaa aina uudestaan!
      Vittusaatana mitä perke1een pelleilyä tämä on!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1224
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1088
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      814
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      810
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      750
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      667
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      662
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60