Kuinka monta hiirtä?

hiirulij

Olen ajatellut ottaa lemmikkihiiri naaraita hamsterikokemuksen jälkeen.Minulla olisi muutamia kysymyksiä hiiristä!

1.Minulla on 75 × 40 × 40 kokoinen terraario.Kuinka monta hiirinaarasta mahtuisi?

2Pitääkö kiipeily mahdollisuuksia olla?

3.Tarvitsevatko hiiret tuoreruokintaa kuten hamsterit?

4 Kuinka usein hiirien terraario tulisi siivota?

4

639

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sedä

.Minulla on 75 × 40 × 40 kokoinen terraario.Kuinka monta hiirinaarasta mahtuisi?
      -Minimi laumakokona kolme, kaksi ei vielä ole kunnon lauma. Maksimina... kai tuohon menisi joku kymmenen, mutta en kyllä ikinä ottaisi niin isoa laumaa, kun pidän hiiriä ihan vaan lemmikkinä! (Enkä niin pieneen tilaan, mutta lähdepä sitten asiantuntijoiden kanssa väittelemään)

2Pitääkö kiipeily mahdollisuuksia olla?
      -Jep! Hiiri on tosi paljon ketterämpi kuin hamsteri. Esim oksia, kattoon kiinnitettyjä köysiä, korkeita rakennelmia kuten puumökkejä...

3.Tarvitsevatko hiiret tuoreruokintaa kuten hamsterit?
      -Juu. Samat ruuat on sallittuja molemmille. Hiiri syö päivässä noin ruokalusikallisen, joten tuoreruuan määrä on ymmärrettävästi pidettävä myös tosi pienenä :)

4 Kuinka usein hiirien terraario tulisi siivota?
      -Noin viikon välein. Mulla on kolmella hiirellä 70cm terra ja 15cm korkeudelta purua, eikä kyllä ole tarpeellista siivota kuin joka toinen viikko.

• hiirulij

Löysin oman aloitukseni taas :) Tällä hetkellä tuossa terraariossani vipeltää 5 hiiri siskosta.Sain hiiret joululahjaksi.Kuukausi sitten ostin dunan jossa asustelee vanha hiiri vaarini joka ostettiin naiselta joka tuli allergiseksi purulle.Ihania kaikki ovat♥

• hiirulij

Tällå hetkellä naaraat saaneet 100 x 80 x 66 cm terraarion.Hiiri vaari on pilven reunalla ja sen vanhassa dunassa on nuoripoika Bablo hiiruli.Naaraiden vanhan terran saivat kolme minihiiri tyttöäni.Tavalliset kesyhiiri naaras laumani on saanut yhden jäsenen lisäå sillä yksi viidestä hiirestä lopetettiin kasvaimen takia joka sijaitsi päässä.Nyt tilauksessa Ikea Detolf vitriini jonne laitan ehkäpä kymmenen hiirtä asumaan jos eivät muodosta kahta eri ryhmää

• Sedä

Siinä on kyllä hiirillä ainakin tilaa! :) Mulla on 70x35x40cm terrassa neljä tyttöstä, jotka tuli kodinvaihtajina niin kuin edellisetkin, ja lauman kokoonpano tosiaan jo kokonaan muuttunut siitä kun itse viimeksi vastailin. Harmittavan lyhytikäisiä, mutta muuten ihania pikkuotuksia ovat!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      211
      1668
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      141
      1435
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1153
    4. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      60
      1110
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      1035
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      950
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      942
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      870
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      840
    10. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      6
      811
    Aihe