Henkilötietolaki

Joskus elämässä tulee tilanteita jolloin on hyvä muistaa mitä on lain sisältö 22.4.1999/ 523 ajantasautettu 16.10.2014 Katso Henkilötietolaki

Myös ongelman tullessa esiin työyhteisössä on työelämän tietosuoja ja asia löytyy Työsuojeluhallinto ja aluetoimipiste PL 94 80101 Joensuu puh 013 6100076

Tämä tiedoksi kyselijälle Myös tietosuojavaltuutetun toimisto johon aikanaan otin yhteyttä ja tukea tuli kuin oikeuskanslerilta MK

5

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pois muuttanut

Kiitos Markku että muistutat ko asiasta. Törkeitä yiltyksiä taphtunut.

• Kurjasti kohdeltu

KIITOS Markku.Minä olen se joka otti yhteyttä.Oli ihan tarpeellinen tieto Sinulta.Kunhan ehdin ja jaksan tartun asiaan !?!?.Nyt henkisesti vain niin jäässä kun kohtelu täällä on mitä on.Kuten kerroin.Ja totta joka sana.Ja kunhan jaksaisin vain asiaa viedä eteenpäin.Omat voimat lopussa.Tietoa ja taitoa kun ei ole hoidella tämmöisiä asioita.

• Toivottavasti asiat selkiintyy koska ajattelin näin saattaa tietoa tietoisuuteen useammalle.
      Todella täytyy muistaa,ettei kenenkään henkilön yksilöasioita levitellä tai pidetä muuten hallussa, siksi esim lautakunnissa on asiakirjojen poisto heti kokouksen jälkeen eli ei julkisten ja siten ne on pidettävä sisällöltään salassa.
      Muistaakseni luottamushenkilö sai sakon koska vei asiakirjoja roskikseen. muualla kuin Lieksassa.

• ...

Tämä unohtuu liialta monelta ihmiseltä. Aatellaan vaan et ääh se on se vain yksi kerta...

• tietösyöjävältyytett

Kys syntymä-äjän vöi ynöhtää.. ei käikkee vöi myistää

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3023
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2675
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2285
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2168
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1976
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      35
      1785
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1556
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1517
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1350
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1329
    Aihe