Eikö niitä koirianne voisi pitää hihnassa etteivät hyökkäisi ihmisten päälle kyllä minun mielestäni pitäisi tuollaisilta ihmisiltä ottaa koirat pois kun eivät välitä mitä koira tekee vapaana
Koirien ulkoiluttajat
3
144
Vastaukset
- omistajan vastuu
Näin on. Mikä helvetin oikeus koiralla on hyppiä ihmisen päälle, nuuhkia, raapia, pelotella, nuolla, sotkea vaatteet ? ... purra
Koira on koira, vika ei ole siinä, vaan öykkärimäisessä narsistiomistajassa, joka on sitä mieltä, että MINUN koira "ei tee mitään". Saa muuten vaan hyppiä ihmisten päälle.
Samat tyypit kusettavat ja paskatttavat rakkejaan keskeltä tietä ja toisten portinpieliin. Nämä toopet pilaavat vastuullistenkin koiran omistajien toiminnan.
Oma lukunsa on sitten eläimiin sekaantujat, jotka asettavat koiransa kaiken edelle. Hoiatmatta saa olla lapset, vanhukset, omat asiat, kun vaan koiralle riittää murkinaa ja eläinlääkärimaksuja. - Anonyymi
Ei koirien pitäjät niin pitkälle pysty ajattelemaan tai välittämään. Antavat rakkiensa paskoa kaikki nurtsit ja pusikot
- Anonyymi
Oikeastaan koirien ulkoiluttajille pitäisi laittaa jalkapanta lähettimellä, jotta ne voidaan paikallistaa kun niiden rakki käy muiden kimppuun. Ihan pikkipiskien omistajille, kuten esimerkiksi pikkuterrierien, ei tarvi kun sen pikkupiskin pystyy postinjakajakin potkimaan lahkeestaan irti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647