Panettaa!

Jasmin 97

Moi oon 17v tyttö aika kokematon mutta nyt oon tarpeeks halukas kokeilemaan yhdyntää. Oisko täällä 17-20 vuotiasta rohkeaa miestä kuka haluis tyydyttää mun pitkäaikaset halut. Enkä mieluiten menettäs neitsyyttä milli munalle,jos omaat plus 15 senttisen laita sähköpostiosottees;).

24

607

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

Työnnä löylykauha perseeseen

• poijju

Innowation@outlook.com kerro lisää (: 19v

• jartse67

hei !

olen 47 v mies kiinnostaako ja omaan ison kalun ??

• ....

Mä omistan ison löylykauhan ja tungen sen sun perseeseen

• 16v poika
        .... kirjoitti:

Mä omistan ison löylykauhan ja tungen sen sun perseeseen

Riippuu vähän mistä päin olet

• Minna 29

Mistä päin??

• aatur123@gmail.com =D

• jkl 96

Tääl olis vähän reilut parikytä senttiä sitä itseään tarjolla vuoden verran sua vanhemmalta jätkältä.. poiu96@luukku.com

• .....

• Moi. Olen 46v fiksu, mukava ja terve. Toteutan sun kaikki toiveet mitkä liittyy seksiin. hakkinevolli001@gmail.com

• 4+8

On hienoa huomata, miten suomalaisissa miehissä löytyy vielä pyytetöntä ritarillisuutta nuorta neitoa kohtaan.

• Oon 20vuotias ja iso kulli löytyy ja paljon kokemusta.. Laita viestiä tulee nalka024@gmail.com

• 30v, 19/13,5

20-vuotiaalla ei ole antaa mitään muuta sulle kuin 1-4 min nesteiden vaihdon. Ota 15 vuotta kokemusta, niin pääset itsekin nauttimaan.

chase.your.wildest.dreams@gmx.com

• ......

• whazzup89

Mikä ihme juttu toi löylykauhu? :DD Pervoa porukkaa.. Ite 25v ja 20. Ite oon pks, sä?

• .....

Löylykauha perseessä

• speedfreak

Moikka,kyllä minä voisin toteutta sinun unelmasi jos haluat 21cm pitkä ja 7cm paksu kulli ja kokenut mies ,missäpäin asut muuten,itse asun turun lähiöllä.

• ....,

• 18v

kikkaa panemuakovaa96 tai seksipoika96

• ....

• 16v poika
        .... kirjoitti:

niko.kahkonen98@hotmail.com

• treco@suomi24.fi tuu pistää viestii ;)

• oon mikkelist ja koht 20v :p mistäin oot ni voisha tuota ;) ?

• mos 18v

Skull2me@gmail.com pistelehä viestiä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7370
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3651
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      376
      2046
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      168
      1844
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1499
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1300
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1267
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe