Olen nuori nainen, melkein 19 Vakka-Suomesta. Haluan ensisijaisesti seksisuhteen, mutta en pane pahakseni jos se muuttuu seurusteluksi. Neitsyt.
Etsin nuorta miestä 17v.->.
En ole hirveän naisellinen, mutta tuskin se sekstailua haittaa...
Jos kiinnostuit, pistä sähköposti tän viestin alle!
Haluan seksisuhteen ja...
19
556
Vastaukset
- ......
Työnnä.löylykauha@com.perseeseen
Jusbe9@suomi24.fi
Otathan yhteyttä. Kuvakin olisi kiva :))
- Herrahuu420
nalka024@gmail.com
- hihaho
määki tahon
- Turku123
turku123turku@gmail.com
19v Nalka024@gmail.com laita viestii oon hyvä kroppanen ja kokenu nuori mies !
- djdream
djdream21@gmail.com odotan sua beibi :)
- .....
Työnnä löylykauha perseeseen
- poijku
Innowation@ourlook.com 19v kerron lisää;)
- mielelläni
Olen kyllä 16v mut tossa on niko.kahkonen98@hotmail.com
- .....
mielelläni kirjoitti:
Olen kyllä 16v mut tossa on niko.kahkonen98@hotmail.com
- speedfreak
..... kirjoitti:
Sinä kun kirjoitat sitä löylykauha perseeseen niin oletko joku pervo homo vai muuten vaan pipi päässä,vitun homo.
- .....
speedfreak kirjoitti:
Sinä kun kirjoitat sitä löylykauha perseeseen niin oletko joku pervo homo vai muuten vaan pipi päässä,vitun homo.
- mkllk754
speedfreak kirjoitti:
Antakaa sillä ihan rauhassa tunkea sitä löylykauhaa itselle perseeseen kun se näyttää niin tykkäävän siitä ja älkää välittäkää siitä jos se niin nauttii siitä. Jokaisella on omat pervoilut ja mieltymykset. Tuskin on homokaan ku taitaa olla siitä löylykauhasta persreikä jo niin löysä ettei kukaan homokaan nauti tälläisest
- 18v
olen 18v seksipoika96@gmail.com
- .....
oon 17v aatur123@gmail.com
- henkkamoa
Kik.henklamos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577370Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393651Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3762046Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1681844- 861499
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164