Mitä mieltä olette kuvistani?

Kuviaaaaaaa

Tässä muutama kuva. Klikatkaa oikealla olevasta nuolesta, että näette kaikki kuvat. Muutaman vuoden olen kuvaillut. Toivoisin kommentteja.

http://aijaa.com/NvLZvX

5

242

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miukuu

Ihan kivoja.

• Dserh Mwwery

Sommittelu ok ja teknisesti onnistuneita, valotus ja terävyys riittävästi paikallaan mielestäni. Erityisesti pidin joutsenkuvasta.

• Muut paitsi puna-ailakki onnistuneitai. Kyseisessä kuvassa on liian pieni syväterävyys alue.Kuva ei kerro itse kasvista oikein mitään. Olisi hyvä jos näkisi millainen itse kasvi on. Nyt näkee vain sen kukinnon.

Kuvat on muuten teknisesti onnistuneita valotus ja tarkennus suurinpiirtein kohdallaan. Myös rajaukset aika hyviä. Ei liikaa taustaa, mutta riittävästi. Joutsen kuvassa ajoitus aika hyvä.

• 0n_tää

Peippo kuva on hyvää tasoa perinteisenä.
      Sorsakuvassa jos olisi skarppi silmästä niin hyvä olisi. Onko terävä missään kohtaa. Silmähän on näissä kuvissa pitäisi olla se tarkka kohta, perinteisesti.
      Kasvikuvassa ei tosiaan terävyysalue riitä eli ei oikein toimi.
      Joutsenkuva on minulle vähän ankea, tausta, värisävyt...

• Penna_69

Kuvat oli ok, ja paras oli joutsenkuva (parempi kuin ok). Joutsenkuvan sävyt kertovat hienosti tietystä vuodenajasta, säästä ja tunnelmasta, ja sikäli kuva oli vaikuttavin, ja ajoitus oli hyvä kuten joku jo kirjoittikin. Muut kuvat olivat juuri vain ok, eli lähikuvia aiheista, sinänsä ihan käyttökelpoisia, peippo ja sorsa ehkä vähän pehmeitä (liekö optiikan vika), kummassakaan ei ihan paras valo, valotus sinänsä oikea, ja makrokuviin toivoisin myös hiukan lisää syväterävyyttä, mutta noista kuvista puuttui se joka erottaa ne muista samanlaisista joita jokaisella on... Passikuvina ok. Kirjoja ja lehtiä ym. suunnittelevena joudun kuitenkin käyttämään työssäni huomattavasti huonompaakin aineistoa, joten tuosta kun vielä kehityt niin hyvä tulee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3053
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2705
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2315
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2178
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1996
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      52
      1875
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1576
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1527
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1370
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1339
    Aihe