Pääkaupunkiseutulaiset! Teillä tilaisuus kiduttaa Reinikaista livenä! Käyttäkää hyväksenne!
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12784698
"Lauantaina 25 lokakuuta
15:00 Paasto- ja rukouspäivä - House Cafe, Kaisaniemenkatu 10
17:00 Pekka Reinikaisen seminaari - House Cafe, Kaisaniemenkatu 10
Lääkäri Pekka Reinikainen valottaa evoluutioteorian haastavia teemoja kahdessa eri tilaisuudessa:
klo 17 Ihmisen vai apinan kuva?
klo 18.30 Nooan päivät - onko vedenpaisumus vain myytti?"
Menkääpä Reinikaista kiusaamaan
10
120
Vastaukset
- NÄIN MUUTTUU MAAILMA
No voihan vitsi. Kekkuli olikin kreakkien salainen soluttautuja-agentti joka vain esitti olevansa yhtä tyhmä kuin Repe.
Mutta nyt hän mainostaa hihuleita torvet toitottaen jopa lujempaa kuin edesmennyt uskoontullut "Torvettaja", joka julistaa nyt ihan muualla. - häpeä vähä
Ennenkuin alat kiusaamaan. tutustu mihin syyllistyt!
Olet koulukiusaaja?
http://www.teamlaw.org/research.htmJa Reinikainen ekaluokkalainen?
http://www.kd.fi/KD/weblehti/fi/kuvat/artikkelit/01pekka_5301.jpg- lougiug
Ja pyh. Olin kouluni teinikunnan pj. Enkä siis epäsuosittu vaan idoli, tyhmä,
- TottaMooses
Jospa kuitenkin pitäytyisin Mooseksen lain kuudessasadassa käskyssä, ne jaksan jopa lukeakin, mutta jenkkilässä on lakikirjassa 160000 sivua joten saat lukea ne ihan ite.
Näin muuttuu maailma, mutta mihin suuntaan.
Kyllä se Mooses oli viisas lainlaatija. Jokaiselle kansassa opetettiin laki niin perusteellisesti ettei tuomareille jäänyt saivartelunvaraa niinkuin Suomen laissa jossa yhtä Auerin murhaa ei saada käsitellyksi.
- Ex-Hellari
Ei Pekassa ole kuin yksi vika joka tekee hänestä minullekin, ID:n kannattajalle vastenmielisen.
Hän on oivallinen tieteissä, ja varsinkin evoluutioteorian hypoteesien kaatamisessa tieteen keinoin, mutta täysin umpisokea ja kritiikitön uskontonsa suhteen.
Hänhän on perusluterilainen joka häärää milloin missäkin hellarien ja vapaakirkkolaisten kemuissa viisastelemassa eikä näytä tajuavan sitä että mikävsiellä suunnalla on pielessä vaikka jokainen normiälykäs ymmärtää nopeasti että hellarius on keulamiehilleen erinomainen bisnes ja sama pätee vapaakirkkolaisiin.
Keulamisten autoissa näet loistaa johtotähti.- ei tuu mitään
Noh, sehän on vaan hyvä meille muille, että teidän jääräpäiden keskuudessa "revari on pahempi kuin porvari".
Pieni ero oman porukan opin puhtaudessa on isompi juttu kuin valtava ero maailmankatsomuksissa ja tavoitteissa. Tällaisia olivat ne menneiden vuosikymmenten kommunistitkin kaikessa järjettömässä dogmaattisuudessaan. "Hän on oivallinen tieteissä, ja varsinkin evoluutioteorian hypoteesien kaatamisessa tieteen keinoin"
Ja tämän kun näkisi jotenkin tapahtuvan todellisuudessa, mutta kun ei..- Evokkigirl
ei tuu mitään kirjoitti:
Noh, sehän on vaan hyvä meille muille, että teidän jääräpäiden keskuudessa "revari on pahempi kuin porvari".
Pieni ero oman porukan opin puhtaudessa on isompi juttu kuin valtava ero maailmankatsomuksissa ja tavoitteissa. Tällaisia olivat ne menneiden vuosikymmenten kommunistitkin kaikessa järjettömässä dogmaattisuudessaan.Jep. Olisi kiva jos pysyisit palstalla. Täällä on tilaa fiksuosastolla.
Empä ole ennen käynyt seuraamassa livenä stand up -komiikkaa. Harmi, että nyt taitaa olla jo liian myöhäistä lähtä liikkeelle. :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565710Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141737
- 941566
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391369Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121325Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3521286