...Huuhaalle?? Hopi hopi!!! Minen siellä kauan oottele, kjiäh!!
Saiskos seuraa.....
62
5124
Vastaukset
- Tynpeä
Voi hyvät hyssykät, eikö ole muuta tekemistä kuin täyttää tämä palsta ronskalla.Hankkikaa elämä...kjäh, kjäh
- Lilli-65
...pistä simmut kiinne eläkä lue :D
Ei tuu pahhaa mieltä siullekkaa ko oppisit karsimaan mitä luet, eikö niin? :D
Hankippas ihan ihka oma elämä itelleskii ;b;b KJIÄH KJIÄH!! - -sitruuna-
...nukahdinko minä, että pääsit karkaamaan sängystä tänne kirjuuttelemaan??:DD
*sitoo tynpeän sänkynjalkaan kiinni nahkaremmeillä siksi aikaa kun ottaa itse tirsat* - Lilli-65
-sitruuna- kirjoitti:
...nukahdinko minä, että pääsit karkaamaan sängystä tänne kirjuuttelemaan??:DD
*sitoo tynpeän sänkynjalkaan kiinni nahkaremmeillä siksi aikaa kun ottaa itse tirsat*...simis ja sittis, että mult melkei lirahti pissiliri housuun ko luin tuosta alempaa noit kirjootuksia :D:D *tunkee muumeja housuihin varoiks* ennaltaehkäisy on päivän sana :D:D
- otustelija
Lilli-65 kirjoitti:
...simis ja sittis, että mult melkei lirahti pissiliri housuun ko luin tuosta alempaa noit kirjootuksia :D:D *tunkee muumeja housuihin varoiks* ennaltaehkäisy on päivän sana :D:D
Kelpaisikos yksi hattivatti?;)
- *toimittaja
SättiSanomat
Minä-minä –maan puolipuolueeton äänitorvi
Syvägurggu heräsi latomosta aamuyöllä neljän maissa. Kahjovaakutin ritisi ja ratisi, ja toimittajalta pääsi helpotuksen huokaus: solvaukset ovat siis tallessa. Pikalukeminen osoitti, että ei mitään uutta sättitaivaan alla. Koska hakkuuväki on osoittanut ahkeruutensa, latomo palkitsee teidät varhaispainoksella.
Toimittajaa on myös nuoleskeltu reippaasti, ja se tietysti vaikuttaa asiaan.
Ilmiselvää nuoleskelua pilanpäiten ja tosissaan harrastetaan täällä muutenkin, joten siitä ei paljon kannattaisi joidenkin huudella. Ennemmin kannattaisi keskittyä pärjäämään omillaan, niin kuin muutkin tekevät.
Lillin ja TietäjäM:n vedosta nousi mekkala kuten arvelinkin. Onko luvattu paljastaa IP vai eikö ole, ja miten? Stonen ja Kadunmiehen nokkapokka jatkuu, enkä nykyään enää pääse selvyyteen siitä millä perusteilla kukakin on muka kyykytetty.
Eilen ei taidettu kyykyttää ketään, en ainakaan löytänyt mitään sellaista lukuunottamatta voittoavausta, joka lähinnä huvitti. Ja mitä tarkoitti lausahdus, ettei toinen edes tiennyt Bushin voittavan? Tiesikö joku muu, oliko asia etukäteen päätetty? Jos on jenkkilän pressanvaaleja seurannut niin tietää, että mikään ei ole etukäteen varmaa.
Joku on antanut toimitukselle vihjeen, jossa ihmettelee Rosmariinaa. Hän muka epäilee Rossun takana olevan jonkun muun, joka pelleilee palstalla. Kukapa sen varmaksi tietäisi, mutta eiköhän Rossu ole Rossu ja sillä hyvä. Eikä sexbarissa käyminen ole mitään ihmeellistä, hakkuuväki ramppaa siellä nykyään jatkuvasti, ajattelin mennä itsekin.
MerliNella on tehnyt avauksen, joka liittyy ilkeilyyn ja palstojen sisäpiireihin. Sisäpiirejä tosiaan on kuten huoneissakin, myöntäkää pois. Kaikkia uusia epäillään kierrätysnikeiksi, jotka vain käyvät eteisessä kaavunvaihdossa. Avauksen ensimmäiset kommentit kannattaa lukea, niissä on asian ydin.
On vaikea ymmärtää että joku uusi haluaisi (?) tähän riepotukseen saati säilyisi ehjin nahoin. MerliNella ei takuulla alun perin tiennyt mihin joutui, mutta on kuitenkin humpsahtanut joukkoon ihan tuosta vaan. Nyt voidaan ryhtyä uudelleen arvailemaan, onko hän kenties joku entuudestaan tuttu. :D:D
Entä olav1:n tunnustus? En ole vieläkään perehtynyt avaukseen, en myöskään ole seuraillut Runttaajan puheenvuoroja, en kovin paljon savolaisenkaan. Taidan jättää asian pohtimatta, koska ihan varmaksi ei kuitenkaan voi tietää.
Hajatelma: Tiesitkö, että 50 % kettujen viisaudesta perustuu kanojen tyhmyyteen?
Latomo palaa asiaan myöhemmin päivällä.- merliNella
Kukaan ei ole suoraan kysynyt virtuaalimenneisyydestäni:D
Mitäpä sitä sitten mainostamaan:D
Kyllä tännekkin jostain tullaan, virtuaali vauvoja ei tietääkseni ole vielä syntynyt:DD - *toimittaja
merliNella kirjoitti:
Kukaan ei ole suoraan kysynyt virtuaalimenneisyydestäni:D
Mitäpä sitä sitten mainostamaan:D
Kyllä tännekkin jostain tullaan, virtuaali vauvoja ei tietääkseni ole vielä syntynyt:DDkaipa sekin ihme vielä täällä nähdään! Virtuaalivauvat siis. Melkein kaikki muu onkin jo nähty, vai onko?
- merliNella
*toimittaja kirjoitti:
kaipa sekin ihme vielä täällä nähdään! Virtuaalivauvat siis. Melkein kaikki muu onkin jo nähty, vai onko?
virtuaalivauva..yhdyssana siis:)
-nolona- - *toimittaja
SättiSanomat
Eettiset säännöt http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=94&conference=3000000000000008&posting=22000000005153244
Syvägurggu luki solvaus- ja vedonlyöntiketjut uudestaan tarkemmin, kun vihdoinkin muisti ettei tänään ole työpäivä. Tuli kyllä käytyä kolkuttelemassa työpaikan ovea, ohhoijaa taas.
Nythän kaikki tietävät, että Stone-Man ja TietäjäM ovat yksi ja sama henkilö, sitähän sanoi jo olav1 avauksessaan. Niin ovat monet muutkin multinikit täällä, vaikkei niitä kukaan koskaan tunnusta. Itsekin kärysin äskettäin yhdestä, ja kyllä nauratti. Näistä ei kannata kovin suurta riemua nostaa, tekevälle sattuu. Vai mitä NurinperiN? *katsoo anovasti*
En jaksa ryhtyä tuomaroimaan Lillin ja Stonen välistä vetoa, vaikka siitä voisi kyllä aika lailla pilkkua nuslata suuntaan jos toiseenkin. Siinä olenkin aika hyvä. Reilusti ajatellen vedon ehdot pitäisi sopia yhdessä.
Yhtä reilusti ajatellen kukaan ei ole tällä palstalla Stonea vielä kyykyttänyt, mutta Lilli on kyllä lähellä! Tosin kumpikaan ei voita eikä häviä itse vetoa, vain vedon ehdoista ja niiden sopimisesta voidaan vääntää kättä, mutta en puutu asiaan enempää.
Äläkä Lilleri taas tule… ainakin lue ensin lehden eettiset säännöt. Itse vedon aiheesta olen sanonut mielipiteeni, mutta jokainen päätelköön näistä nikeistä mitä haluaa. Kuinkahan pitkään känää jatkuu?
Vastasin merliNellan avaukseen, ja vaikka olenkin pohtimassa irtiottoa täältä, en aio kuitenkaan vielä jättää raastavia nettijäähyväisiä. Lapsenuskoni hakkuuväen hyvyyteen on nimittäin tallella (tähän pyrskit).
Tällä hetkellä pahansuopuus on melkein käsinkosketeltavaa, enkä ole lainkaan dramatisoivaa tyyppiä. Mikä mättää? Kannattaisi lukea myös MillaNin avaus ChatFlowsta.
Pohdimme heti aamutuimaan, voiko merliNella olla virtuaalivauva. Täällähän löytyy virtuaalisti oikeastaan kaikkea kartanoista Mersujen kautta rovioihin, tankeista, pankeista, parisuhteista ja PullaMössö-kahviloista puhumattakaan. Kai silloin voi olla vauvojakin? Zeikku ottaa nyt asiasta selvää.
Hajatelma: Koneet eivät voi koskaan korvata inhimillistä typeryyttä.
Latomo palaa asiaan iltapäivällä. - Lilli-65
*toimittaja kirjoitti:
SättiSanomat
Eettiset säännöt http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=94&conference=3000000000000008&posting=22000000005153244
Syvägurggu luki solvaus- ja vedonlyöntiketjut uudestaan tarkemmin, kun vihdoinkin muisti ettei tänään ole työpäivä. Tuli kyllä käytyä kolkuttelemassa työpaikan ovea, ohhoijaa taas.
Nythän kaikki tietävät, että Stone-Man ja TietäjäM ovat yksi ja sama henkilö, sitähän sanoi jo olav1 avauksessaan. Niin ovat monet muutkin multinikit täällä, vaikkei niitä kukaan koskaan tunnusta. Itsekin kärysin äskettäin yhdestä, ja kyllä nauratti. Näistä ei kannata kovin suurta riemua nostaa, tekevälle sattuu. Vai mitä NurinperiN? *katsoo anovasti*
En jaksa ryhtyä tuomaroimaan Lillin ja Stonen välistä vetoa, vaikka siitä voisi kyllä aika lailla pilkkua nuslata suuntaan jos toiseenkin. Siinä olenkin aika hyvä. Reilusti ajatellen vedon ehdot pitäisi sopia yhdessä.
Yhtä reilusti ajatellen kukaan ei ole tällä palstalla Stonea vielä kyykyttänyt, mutta Lilli on kyllä lähellä! Tosin kumpikaan ei voita eikä häviä itse vetoa, vain vedon ehdoista ja niiden sopimisesta voidaan vääntää kättä, mutta en puutu asiaan enempää.
Äläkä Lilleri taas tule… ainakin lue ensin lehden eettiset säännöt. Itse vedon aiheesta olen sanonut mielipiteeni, mutta jokainen päätelköön näistä nikeistä mitä haluaa. Kuinkahan pitkään känää jatkuu?
Vastasin merliNellan avaukseen, ja vaikka olenkin pohtimassa irtiottoa täältä, en aio kuitenkaan vielä jättää raastavia nettijäähyväisiä. Lapsenuskoni hakkuuväen hyvyyteen on nimittäin tallella (tähän pyrskit).
Tällä hetkellä pahansuopuus on melkein käsinkosketeltavaa, enkä ole lainkaan dramatisoivaa tyyppiä. Mikä mättää? Kannattaisi lukea myös MillaNin avaus ChatFlowsta.
Pohdimme heti aamutuimaan, voiko merliNella olla virtuaalivauva. Täällähän löytyy virtuaalisti oikeastaan kaikkea kartanoista Mersujen kautta rovioihin, tankeista, pankeista, parisuhteista ja PullaMössö-kahviloista puhumattakaan. Kai silloin voi olla vauvojakin? Zeikku ottaa nyt asiasta selvää.
Hajatelma: Koneet eivät voi koskaan korvata inhimillistä typeryyttä.
Latomo palaa asiaan iltapäivällä....sen verran sanon tuohon sättisanomiin että miksi pitäisi olla reilu vetojen ehtojen suhteen. Jos itse reilusti kirjoitan vain ja ainoastaan yhdellä nikillä, multinikkeilemättä ja toinen jääkin kiinni tyhmyyttään kahden nikin käytöstä saman aiheen alla niin perkele reiluus on siitä kaukana :D:D
Sanokoon kuka mitä tahansa, niin tumpelointi stonemanilta oli juuri se kun siihen ketjuun vahingossa omalla rekatulla nikillään hätäpäissään kirjoitti vaikka samanaikaisesti TietäjäM:nä väänti kättä miun kanssa *nauraa* ja heti kun tämä tölväsy oli tapahtunut niin meni ruikuttamaan oman avauksen esiin ja puolustelemaan itseään että tarkoituksella sen teki ... voi jee mikä nöösi :D:D - *toimittaja
Lilli-65 kirjoitti:
...sen verran sanon tuohon sättisanomiin että miksi pitäisi olla reilu vetojen ehtojen suhteen. Jos itse reilusti kirjoitan vain ja ainoastaan yhdellä nikillä, multinikkeilemättä ja toinen jääkin kiinni tyhmyyttään kahden nikin käytöstä saman aiheen alla niin perkele reiluus on siitä kaukana :D:D
Sanokoon kuka mitä tahansa, niin tumpelointi stonemanilta oli juuri se kun siihen ketjuun vahingossa omalla rekatulla nikillään hätäpäissään kirjoitti vaikka samanaikaisesti TietäjäM:nä väänti kättä miun kanssa *nauraa* ja heti kun tämä tölväsy oli tapahtunut niin meni ruikuttamaan oman avauksen esiin ja puolustelemaan itseään että tarkoituksella sen teki ... voi jee mikä nöösi :D:Dmistäs tässä kukaan tietää miten paljon joku multinikkeilee, ellei käryä. Saathan tietysti sanoa mielipiteesi, ei siinä mitään.
Vetoa et kyllä ole voittanut jos et kohta hävinnytkään, tämä on puolipuolueeton mielipiteeni. Kyllä vedon ehtojen suhteen pitäisi olla reilu, ei multinikkeily siihen mitään kuulu!
Minähän sanoin että älä Lilleri tule... mutta jatkakaa, latomo seuraa. :))))))) - *toimittaja
SättiSanomat
Pitihän se arvata, että Lilleri tuli kuitenkin latomon ovelle. Hän ei ymmärrä miksi vedon ehtojen pitäisi olla reilut. Minä taas en ymmärrä mitä kenenkään multinikkeily kuuluu vedon ehtoihin! En aio ryhtyä tuomaroimaan kisaa, kuten jo sanoin.
Savolainen lähettää jatkuvasti toimitukselle sähkeitä, joiden mukaan Stonelle on tapahtunut milloin mitäkin. MillaN maksoi lehden liitteistä ylimääräistä ja vaati minua lyömään vetoa Stonen ja savolaisen välisestä tappelusta. Samantien hän kuitenkin itse luopui ajatuksesta. Tappelu on silti jo meneillään, joten sama se.
MerliNella on myöntänyt olevansa uusionikki ja kirjoittaneensa täällä aikaisemmin ronjana. Ilmankos hän humpsahti joukkoon niin sulavasti.
Nyt kaikki muut tunnustamaan ainakin yksi käytetty multi- tai uusionikki, ihan tasapuolisuuden nimissä! Samalla voi kertoa, milloin ja miten on sitä käyttänyt. Jermuxi voi tehdä avauksen.
Seppojuhani on tehnyt ohjeet tällä kertaa siitä, miten vastataan toiselle osapuolelle. Luulin hänen jo päättäneen Savonarolan roolinsa mutta koska roviota ei ole sytytetty, Seppojuhani uupumatta jatkaa vielä. Melkoisen turhaa tosin, mutta täytyy nostaa hattua hänen ponnisteluilleen.
Lilli ei ota uskoakseen, että Stone-Man pystyy halutessaan kirjoittamaan virheetöntä suomen kieltä. Näin se kuitenkin on, ja kirotusvriheissä on kyse Stonen itsensä mukaan pelkkä hosuhärö. :D
Toisessa ketjussa väännetään kättä siitä, mitä on verbaaliakrobatia, mitä taas mielikuvitusrikkaus. Siinä sivussa pohditaan aina vaan, mikä on totta ja mikä ei, syytellään multinikkeilystä ja säälitään toinen toisiaan.
Jos olette kyllästyneet palstan älämölöön, käykää 40 lukemassa mukava ja leppoisa (ainakin minun mielestäni) sananvaihto täältä:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000016&conference=558&posting=22000000005252640
Hajatelma: Itseluottamuksen kasvaessa virheiden määrä lisääntyy. - hetkisen*
*toimittaja kirjoitti:
SättiSanomat
Pitihän se arvata, että Lilleri tuli kuitenkin latomon ovelle. Hän ei ymmärrä miksi vedon ehtojen pitäisi olla reilut. Minä taas en ymmärrä mitä kenenkään multinikkeily kuuluu vedon ehtoihin! En aio ryhtyä tuomaroimaan kisaa, kuten jo sanoin.
Savolainen lähettää jatkuvasti toimitukselle sähkeitä, joiden mukaan Stonelle on tapahtunut milloin mitäkin. MillaN maksoi lehden liitteistä ylimääräistä ja vaati minua lyömään vetoa Stonen ja savolaisen välisestä tappelusta. Samantien hän kuitenkin itse luopui ajatuksesta. Tappelu on silti jo meneillään, joten sama se.
MerliNella on myöntänyt olevansa uusionikki ja kirjoittaneensa täällä aikaisemmin ronjana. Ilmankos hän humpsahti joukkoon niin sulavasti.
Nyt kaikki muut tunnustamaan ainakin yksi käytetty multi- tai uusionikki, ihan tasapuolisuuden nimissä! Samalla voi kertoa, milloin ja miten on sitä käyttänyt. Jermuxi voi tehdä avauksen.
Seppojuhani on tehnyt ohjeet tällä kertaa siitä, miten vastataan toiselle osapuolelle. Luulin hänen jo päättäneen Savonarolan roolinsa mutta koska roviota ei ole sytytetty, Seppojuhani uupumatta jatkaa vielä. Melkoisen turhaa tosin, mutta täytyy nostaa hattua hänen ponnisteluilleen.
Lilli ei ota uskoakseen, että Stone-Man pystyy halutessaan kirjoittamaan virheetöntä suomen kieltä. Näin se kuitenkin on, ja kirotusvriheissä on kyse Stonen itsensä mukaan pelkkä hosuhärö. :D
Toisessa ketjussa väännetään kättä siitä, mitä on verbaaliakrobatia, mitä taas mielikuvitusrikkaus. Siinä sivussa pohditaan aina vaan, mikä on totta ja mikä ei, syytellään multinikkeilystä ja säälitään toinen toisiaan.
Jos olette kyllästyneet palstan älämölöön, käykää 40 lukemassa mukava ja leppoisa (ainakin minun mielestäni) sananvaihto täältä:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000016&conference=558&posting=22000000005252640
Hajatelma: Itseluottamuksen kasvaessa virheiden määrä lisääntyy.http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=94&conference=3000000000000008&posting=22000000005266073
Pakkohan tää oli tänne raahata *on kiltisti loppuillan, kai* :D - ZeireeNi
hetkisen* kirjoitti:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=94&conference=3000000000000008&posting=22000000005266073
Pakkohan tää oli tänne raahata *on kiltisti loppuillan, kai* :Dno jopas sinulle on kauhee tarve tuoda tuota jankkausta tänne.. juo kuppi kahvia ja jutellaan sen jälkeen mukavia..
p.s word ei aina näytä kirjoitusvirheitä oikein, jos on vieraampi sana, jne.. :D - ZeireeNi
*toimittaja kirjoitti:
SättiSanomat
Hajatelma: Itseluottamuksen kasvaessa virheiden määrä lisääntyy.toimitukselle todella mehevä paljastus.. taidan säästää sen myöhemmäksi.. ;)
- *toimittaja
hetkisen* kirjoitti:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=94&conference=3000000000000008&posting=22000000005266073
Pakkohan tää oli tänne raahata *on kiltisti loppuillan, kai* :Dnyt vihjata, että Sättäreissä on krijotusvriheitä? Tuskanhiki valuen käytin nimittäin oikeinkirjoituksen ja kieliopin tarkistusta ensimmäistä kertaa, eikä kovin pahoja kämmejä ollut.
Mitä tulee tuohon jankutukseen siitä, osaako Stone kirjoittaa virheetöntä suomen kieltä vai ei (ilman Wordin tarkistusta), annan toisten ihan rauhassa pitää mielipiteensä, toivottavasti minä saan pitää omani. - *toimittaja
ZeireeNi kirjoitti:
toimitukselle todella mehevä paljastus.. taidan säästää sen myöhemmäksi.. ;)
mehevät paljastukset kelpaavat aina. Ahnehditko myös vihjepalkkiota?
- sulla
hetkisen* kirjoitti:
Pakkohan tää oli tänne raahata *on kiltisti loppuillan, kai* :Dmarakatilla murheet. :D
ZeireeNi kirjoitti:
toimitukselle todella mehevä paljastus.. taidan säästää sen myöhemmäksi.. ;)
Ei mee läpi. Sinä vihjailet kuin kadunmies konsanaan:) Sulla mitään tietoja ole , narraat vain:)
- *toimittaja
SättiSanomat
Väentungos Hakkuuaukealla oli eilen huomattava, multinikkejä ja hankieläimiä suorastaan kuhisi eri ketjuissa. Kaikki syyttelivät taas kerran toisiaan tai vaihtoehtoisesti joko Millaa tai Lilliä.
Lunttu-hintti –tason avauksia pukkasi tasaiseen tahtiin, ja Lilli pyyhälsi pistämään lusikan soppaan omalla avauksellaan. Lillin kielenkäyttö olikin omaa luokkaansa, ja hän vaati kivimiestä viemään loppuun vedon, jonka ehdoista vielä tapellaan. Tässä vaiheessa syvägurggu taisi taintua kahjovaakuttimensa ääreen. Arvailen että Lilli tulee vielä latomon ovelle antamaan kommenttinsa, niin kuin ennenkin. :D
Seppojuhani, tuo oma Savonarolamme, teki taannoin kaffepuolelle gallupin naisille. Koska monet naiset ovat ihan hassuina kaiken maailman kyselyihin, oli Sj:n riemu tietysti rajaton. Eilen hän sitten teki syväanallyyzzin vastauksista, ja tänään hänet poltetaan roviolla.
Chat-puolelle Seppojuhani ehti illalla kirjoittamaan onnen tunteista, joita arvatenkin vastauksia anallyzzeeratessaan koki. MillaN oli huomannut että ketju löytyy Huuhaalta. Örvellysjutut on kaiketi vipattu tunkiolle, enkä usko että monikaan lähtee niitä HauHaulla haeskelemaan.
Laitoin eilen linkin 40-palstalle. Tänään joku oli jo ehtinyt märisemään linkin sananvaihdosta, ja kirjoittajia kehotettiin siirtymään mailiin. Huuhaalla käydessäni joku hankkari oli kuin sinko persuksissa. Tekeekö kaksi peräkkäistä pyhää ihmiset näin ärtsyiksi, vai onko tästä tulossa normaali olotila virtuaalissa? Aika huolestuttavaa.
Zeikku lupaili eilen meheviä paljastuksia, MillaN vihjailee toimittajalle jotain happihyppelyistä. Salanikki pohtii onko tämä lopun ja hapettumisen alkua ja NurinperiN sai eilen verbaliikkaketjussa ahaa-elämyksen. Nyt vasta, Nurin? Missä sitä paitsi viipyy tämä ”puhkaistava paise”, jota kaikki odottavat sateenvarjot tanassa?
Tänään on palstan tappelupukareille esitetty toivomus, ettei tulisi yhtään homoavausta. Toive täytettiin ja homokirjoitus copypastattiin kommenttina ketjuun. Tappelunnujakka onkin jo hyvällä alulla. Voi pyhät pyssyt.. *repii hiuksiaan*
Kahvipuolella on myös merliNellan kaunis kirjoitus. 50 kuhisee niin kuin ennenkin, ja 40-palstasta en puhu enää mitään, koska siellä aletaan näköjään märisemään.
Päivän hajatelma: Tyhmät ja kuolleet eivät koskaan muuta mielipidettään.- *toimittaja
SättiSanomat
Hakkuuaukea on viettänyt koko päivän hiljaiseloa. Vaikka NurinperiN kehotti olemaan tarkkana, syvägurggu uskaltautui käväisemään muilla palstoilla.
Jermu on kirjoittanut kahvipuolelle jatkoa chat-Hanskin tarinaan, menossa on osa 10b.
Utelias kun olen, pakko oli käydä myös 40 , jossa kysellään uskomattomia selityksiä sille, miksei joku tule ajoissa töihin.
50-palstalla pohditaan – taas kerran – sitä, mikä on toisen naisen asema.
Petolliset ukkomiehet halutaan kärrätä ”nari-thain palvelutaloihin pyykkeineen ja narinoineen”. Siellä he saisivat saman palvelun kuin avioliitossa, ja vähän ylikin.
Etsintäkuulutuksissa haetaan transvestiittejä kuvaussessioihin, mieluiten Lahdesta tai lähiympäristöstä. Rahapalkkiota ei ole luvassa, mutta jos tunnistatte itsenne, käykää katsomassa ilmoitus.
Olav1 kirjoitti jälleen avauksen. Teemoina oli lähinnä uskottavuus, verbaliikka ja kyykyttäminen palstoilla. Naisille ei kahdesta viime mainitusta juuri kunniaa jaettu. Haluaako kukaan nainen edes olla palstan kyykytysmestari?
Mitä naisten verbaliikkaan tulee, olen vähän samoilla linjoilla. Jokaisella palstalla on hyviä kirjoittajia, mutta ylivoimaista huippua naisten osalta on vaikea nimetä. Eikä tarvitse tulla näyttelemään keskisormea latomon ikkunan taakse, tämä on vain toimittajan mielipide.
Olav1:n avaus sai savolaisen heti kimmastumaan. Yöeläjä kävi spekuloimassa ja jakamassa pistetiloja, jotka savolainen heti halusi kumota. Mätkintä kuuluu latomoon saakka, joten tappelu on jo hyvällä alulla, vaikka MillaN yrittääkin kinuta olavilta runoa kaiken keskellä.
Hajatelma: Puhu joskus totta, että sinua uskottaisiin kun valehtelet.
Latomo huokaa ja tarkkailee. - merliNella
odottavan aika on tunnetusti pitkä:)
Vihjailuja näkyy riittävän nyt joka suuntaan.
Paiseita varmaan on ja puhkaisemallahan ne yleensä paranee:)
-odottaa myös paljastuksia- - MillaN
...ja huomenta.:D
Mä myöhästyn kohta töistä ja toimittaja vaan makaa siellä latoomossaan ja asiakkaat odottavat töistä myöhästymisen varjolla...huom. maksettua lehteään!
Vauhtia siihen kahjovaakuttimeen! :D
- *toimittaja
SättiSanomat
Jaha. Toimittajan uneliaisuudesta rutkutetaan jo pitkin muitakin palstoja. NurinperiN on mennyt kantelemaan 40 , ja laittanut töistä myöhästymisensä latomon syyksi. Samaa vihjailee tällä palstalla MillaN. Lehti ilmestyy miten sattuu, painakaa se nyt kerralla kalloonne.
Mielipiteeni naiskirjoittajien huipusta sai tietenkin erään henkilön tunkemaan ison päänsä latomon ikkunasta. Hän kysyy kitarisat levällään olenko tajunnut että kaikki eivät välttämättä anna täällä parastaan.
Noh, olen minä tajunnut, mutta vain näiden kirjoitusten perusteella voi itse kunkin hengentuotoksia arvioida, koska reaalista ei tiedetä. Kuka tahansa voi väittää olevansa laiffissa suuri kirjailija, joka aikansa kuluksi käy täällä alittamassa riman. Koko rankkaus on lopultakin ihan turhaa, ja kyse on enemmän makuasioista.
Rossun ketjua on luettu jo pitkälle yli kymppitonnin. Risa-78 on kantanut kortensa kekoon ja laittanut kommenttinsa jostain syystä toimittajan viestin alle. En saanut kyllä selvää mitä Risa viestillään tarkoitti, jos se minulle oli tarkoitettu.
Hutke ja mätke olav1:n avauksessa ei tainnut päästä grande finaleen, koska aihe poiki lisää avauksia. Nyt halutaan perustaa kyykytyskomitea, joka arvioi kunkin suoritukset, ja muitakin yhtä korkeatasoisia avauksia löytyi.
Virtuaalivauvoja kuulemma pukkaa palstalle piakkoin. Valitettavasti kahjovaakutin suodatti että feikkejä oli eilen Hakkuuaukealla ihan vilisemällä, joten sen enempää tieto kuin isikään ei voi olla varma.
Jermu on taas kirjoittanut jatkoa chat-Hanskin tarinaan, löytyy samalta paikalta kahvipuolelta kuin ennenkin. Sitä onkin mukava lukea kaikkien örvellysten jälkeen.
Seppojuhania ei päästy vielä raahaamaan roviolle, vaikka merliNellakin tuli joukkoon mukaan. Juhlakalu on piileskellyt anallyyzzinsä julkistamisesta lähtien, mutta hänet löydetään kyllä.
Hajatelma: Tosi vihollinen ei hylkää sinua koskaan.
Latomo tarkkailee jälleen.- *toimittaja
SättiSanomat
Rossu pisti taas tuulemaan, ja hänen avauksensa (yli 15.000 lukijaa/selailua) sai uutta puhtia. Nyt kritisoidaan hänen esiintymistään miehenä chat-huoneissa. Asiasta löytyy moniakin näkökulmia, eikä Rossu taida olla ainoa joka sukupuoltaan virtuaalisti vaihtaa. Häntä tullaan kyllä pöllyttämään, se on varmaa.
Uutena avauksena nimimerkki Seuralainen pohtii chat-yhteisöön kuulumista ja häiriköintiä. Sitruuna on varma, ettei täällä kukaan itselleen kirjoittele (repsit tähän). Noo, kyllä kirjoittelee, monikin ja paljonkin, mutta koska varmaa näyttöä ei voi saada, niin on viisainta olla sanomatta enempää.
Naiset kirjoittelevat myös palstoilla miehinä ja luultavasti toisinpäin yhtälailla. Jäänkin tässä odottelemaan, kuka ensimmäisenä kiitää latomon ovelle vannomaan ettei hän ainakaan… ohhoijakkaa.
Hyvää näissä avauksissa on se, että hakkuuväki kirjoittaa pitkästä aikaa asiaa. Miltäs tuntuu? Illalla päästään taas örvellysten ja kyykytysten pariin.
Rossun ketjussa ollaan tultu läksyn oppimiseen, sekoiluihin ja virheiden toistoon. Siinäpä se, miksei täällä saisi tehdä virheitä tai sekoilla? Tehdäänhän niitä livessäkin.
No tietysti koska tämä on Hakkuuaukea, ja täällä pitää olla Virheetön, koska HauHau löytää kaikki kämmit. Ne vedetään aina uudestaan esiin, vaaditaan selvitystä mitä on tarkoittanut, mitä tarkoittaa nyt, miksi on muuttanut mielensä, vaihtanut nikkinsä, tyylinsä ja luoja ties mitä.
Hajatelma: Mitä isompi pää, sitä kovempi päänsärky. - Rossulta lainattua
*toimittaja kirjoitti:
SättiSanomat
Rossu pisti taas tuulemaan, ja hänen avauksensa (yli 15.000 lukijaa/selailua) sai uutta puhtia. Nyt kritisoidaan hänen esiintymistään miehenä chat-huoneissa. Asiasta löytyy moniakin näkökulmia, eikä Rossu taida olla ainoa joka sukupuoltaan virtuaalisti vaihtaa. Häntä tullaan kyllä pöllyttämään, se on varmaa.
Uutena avauksena nimimerkki Seuralainen pohtii chat-yhteisöön kuulumista ja häiriköintiä. Sitruuna on varma, ettei täällä kukaan itselleen kirjoittele (repsit tähän). Noo, kyllä kirjoittelee, monikin ja paljonkin, mutta koska varmaa näyttöä ei voi saada, niin on viisainta olla sanomatta enempää.
Naiset kirjoittelevat myös palstoilla miehinä ja luultavasti toisinpäin yhtälailla. Jäänkin tässä odottelemaan, kuka ensimmäisenä kiitää latomon ovelle vannomaan ettei hän ainakaan… ohhoijakkaa.
Hyvää näissä avauksissa on se, että hakkuuväki kirjoittaa pitkästä aikaa asiaa. Miltäs tuntuu? Illalla päästään taas örvellysten ja kyykytysten pariin.
Rossun ketjussa ollaan tultu läksyn oppimiseen, sekoiluihin ja virheiden toistoon. Siinäpä se, miksei täällä saisi tehdä virheitä tai sekoilla? Tehdäänhän niitä livessäkin.
No tietysti koska tämä on Hakkuuaukea, ja täällä pitää olla Virheetön, koska HauHau löytää kaikki kämmit. Ne vedetään aina uudestaan esiin, vaaditaan selvitystä mitä on tarkoittanut, mitä tarkoittaa nyt, miksi on muuttanut mielensä, vaihtanut nikkinsä, tyylinsä ja luoja ties mitä.
Hajatelma: Mitä isompi pää, sitä kovempi päänsärky."Mielelläni en siis ota osaa muihin kuin omiin aloituksiini, koska tiedän, että voin ainakin itseni kanssa jutella, jos muut eivät juttele kanssani asiallisesti."
- *toimittaja
SättiSanomat
Kuten arvelinkin, kukaan ei tullut vannomaan kirjoitteluistaan mitään paitsi eräs joka vannoi jotain aivan muuta.
Tuosta lukijamäärien puoskaroinnista syytetään milloin ketäkin, mutta tietyt nikit saavat lukijoita muutenkin, Rossu heidän joukossaan. Waffe sitä paitsi ilmoitti äsken, että Rossun avaus keikkuu viikon luetuimpien listalla.
Toimitukseen on tullut Rossulta lainattu kommentti, mutta ei päivämäärää tai ketjua? Muistan kyllä hänen kirjoittaneen jotain sellaista, mutta en edellisessä lehdessä tarkoittanut vain Rossua, kun puhuin itselleen vastailuista.
Rosmariina sai ohjeita suomen kielessä (hmm), moraalissa/oikein tekemisessä ja kaikessa muussakin ylevässä. Kukas siinä sen parempi on neuvomaan kuin hakkuuväki, etenkin aikaisempien ja vähän nykyistenkin tapahtumien valossa. Joopa joo.
Muutama sentään toi esiin vastapuolen (huijatun) näkökulman, merliNella taisi siitä puhua aikaisemmin omassa ketjussaan. X aaltoviivoin kapusi taas alas älykukkulaltaan. Tällä kertaa hän antoi vanhat olkaimensa, ja niiden lisäksi sekä tunnusmerkit että ensiapuohjeet hyperventilaatioon.
Joku on saanut puhelimeensa tekstarin ja väittää, että numero on ollut väärä vaikka se on hänen omansa. Hän tietysti tarkoittaa, että joku tuttu, johon hän on luottanut chatissa, on esiintynyt hänenä ja jakanut yhteystietoja eteenpäin.
Tämä käännettiin eräässä kommentissa näppärästi avaajaa vastaan, ts. luottamusta saa siis käyttää väärin jos sellaista onnistuu saamaan osakseen?
Vaihtoehtoisesti (epätodennäköistä) joku outo tyyppi on hakenut finderillä minkä tahansa nimen ja numeron, kyllä sellaistakin tapahtuu. Sätissä tapahtuu ihan mitä vaan!
Örvellys on alkanut parissa ketjussa, teemat noudattelevat eilisiä linjoja. Sekä Stone että Savolainen ovat saaneet kukkamekot, ja lehdistön edustajalta vielä kuosiin sopivat hatutkin. Kommenteissa arvuutellaan värejä ja kuvioiden kokoa.
Hajatelma: Vaikeinta on pidättäytyä lausumasta mielipidettä, kun ei ole mitään mielipidettä. Niih.
Latomo poistuu. Seuraava numero joko ilmestyy aamulla tai sitten ei. Turpa kiinni siitä aiheesta. - ole hyvä
*toimittaja kirjoitti:
SättiSanomat
Kuten arvelinkin, kukaan ei tullut vannomaan kirjoitteluistaan mitään paitsi eräs joka vannoi jotain aivan muuta.
Tuosta lukijamäärien puoskaroinnista syytetään milloin ketäkin, mutta tietyt nikit saavat lukijoita muutenkin, Rossu heidän joukossaan. Waffe sitä paitsi ilmoitti äsken, että Rossun avaus keikkuu viikon luetuimpien listalla.
Toimitukseen on tullut Rossulta lainattu kommentti, mutta ei päivämäärää tai ketjua? Muistan kyllä hänen kirjoittaneen jotain sellaista, mutta en edellisessä lehdessä tarkoittanut vain Rossua, kun puhuin itselleen vastailuista.
Rosmariina sai ohjeita suomen kielessä (hmm), moraalissa/oikein tekemisessä ja kaikessa muussakin ylevässä. Kukas siinä sen parempi on neuvomaan kuin hakkuuväki, etenkin aikaisempien ja vähän nykyistenkin tapahtumien valossa. Joopa joo.
Muutama sentään toi esiin vastapuolen (huijatun) näkökulman, merliNella taisi siitä puhua aikaisemmin omassa ketjussaan. X aaltoviivoin kapusi taas alas älykukkulaltaan. Tällä kertaa hän antoi vanhat olkaimensa, ja niiden lisäksi sekä tunnusmerkit että ensiapuohjeet hyperventilaatioon.
Joku on saanut puhelimeensa tekstarin ja väittää, että numero on ollut väärä vaikka se on hänen omansa. Hän tietysti tarkoittaa, että joku tuttu, johon hän on luottanut chatissa, on esiintynyt hänenä ja jakanut yhteystietoja eteenpäin.
Tämä käännettiin eräässä kommentissa näppärästi avaajaa vastaan, ts. luottamusta saa siis käyttää väärin jos sellaista onnistuu saamaan osakseen?
Vaihtoehtoisesti (epätodennäköistä) joku outo tyyppi on hakenut finderillä minkä tahansa nimen ja numeron, kyllä sellaistakin tapahtuu. Sätissä tapahtuu ihan mitä vaan!
Örvellys on alkanut parissa ketjussa, teemat noudattelevat eilisiä linjoja. Sekä Stone että Savolainen ovat saaneet kukkamekot, ja lehdistön edustajalta vielä kuosiin sopivat hatutkin. Kommenteissa arvuutellaan värejä ja kuvioiden kokoa.
Hajatelma: Vaikeinta on pidättäytyä lausumasta mielipidettä, kun ei ole mitään mielipidettä. Niih.
Latomo poistuu. Seuraava numero joko ilmestyy aamulla tai sitten ei. Turpa kiinni siitä aiheesta. - -sitruuna-®
Rossulta lainattua kirjoitti:
"Mielelläni en siis ota osaa muihin kuin omiin aloituksiini, koska tiedän, että voin ainakin itseni kanssa jutella, jos muut eivät juttele kanssani asiallisesti."
...nyt täytyy myöntää, että olen vähän pihalla kun en ole ehtinyt täällä juttuja lukemaan..
Ilmeisesti on kyse siitä, että eilen kirjoitin, etten usko kenenkään vastailevan itselleen täällä?
Mutta.....en usko sitä vieläkään:DDD
Lainailkaa mitä lainailette toisten vanhoja juttuja:DD
*pistää kädet ristiin ja pyytää...anna minun säilyttää lapsenuskoni ja sinisilmäisyyteni*
- *toimittaja
SättiSanomat
Syvägurggu kuuli unen läpi, miten pokasaha soi Hakkuuaukealla. Kun ehdin rynnätä koneen ääreen, kaikki oli jo myöhäistä. Nyt en tiedä minkä pituiset kukkamekot kyykyttäjille valittiin, enkä mitään muutakaan!
Aamupäivän voisi nyt käyttää vali-vali –avausten tekoon, sitten syytellä pari tuntia muita poistoista ja iltapäivän rustata palautteita ylläpitoon, niin hävitöntä on metsurin öinen toiminta.
Pyydänkin kohteliaasti - näin lehden kautta - Ylimmistä ylintä poistamaan örvellykset vasta aamupäivällä noin klo 10.00, jos mahdollista. Muuten Sättärit muuttuu pelkäksi jaaritteluksi, eikä syvägurggu ei ole vielä oppinut olemaan kokonaan nukkumatta.
Toimitus sai linkin Rossun lainaukseen. En lainauksen oikeellisuutta epäillytkään, mutta koska en itse sitä HauHaulla löytänyt niin linkki oli ihan asiaa. Toinen oli vielä parempi, ja luinkin koko ketjun. Pakko se on myöntää, että Darla/Rossu saa ihmiset liikkeelle. Muistaakseni juuri tuosta jälkimmäisestä ketjusta lähti hilpeä lausahdus ”viittaan ruutuun”, vaikka ne kommentit onkin poistettu.
Rossu siis sai eilen hyvinkin yleviä ohjeita. Hän on kuulemma luopunut ihanteellisuudestaan, moraalistaan, muuttanut mieltään, nikkiään jne. Lista on varmaankin loputon. Tänään ketjuun mahtuu taas, joten ohjeiden antamista voi jatkaa. Ohhoijakkaa, kyllä on hakkuuväki tekopyhää sakkia.
Sätti kuulemma kaatuilee taas tämän tästä, ja se tietysti ottaa moniakin paddiin. Luultavasti tuskaa lisää vielä se, että joku käy kehottamassa ihmisiä raittiiseen ilmaan. Pakko kai sinne on lähteä, jos virtuaali menee nurin.
NurinperiN ei ole viime aikoina puhunut paiseesta mitään, eikä syvägurggu löytänyt aukealta mitään aiheeseen viittaavaa. Eikö Nurin voisi vähän tökkästä parsinneulalla ja kokeilla josko paise olisi kypsä?
40-palstalla helinä kyseli eilen, mitä maanantaina voisi tehdä. Häntä kehotettiin painumaan hel*****iin, roikkumaan netissä tai tulemaan naiskentelemaan. Siinä onkin oivat vaihtoehdot kenelle tahansa ja joka päivälle.
Seppojuhanilla on kahvipuolella sananmukaisesti kuumat oltavat, ainakin ihan kohta, ja hän anoo säälittävästi armoa. Lynkkausjoukko ei ole vielä päättänyt, mitä juhlakalulle tehdään.
Hajatelma hakkuuaukealle: Paksu nahka on Jumalan lahja.
Tänään syvägurggu valvoo ja tarkkailee Hakkuuaukeaa, itseään (ja muita) säästämättä.- *toimittaja
pyhimys kirjoitti:
ihan omalla nikilläsi, en minä pure.
Tuota mieltä olin keväällä, olen tuota mieltä kevään tapahtumista vieläkin, ja suunnilleen noin se meni. Ja olin kyllä kiukkuinen! Olen muuttanut mieltäni tuossa ainoastaan siinä, etten enää usko hänen olleen neilikki.
Jutun juju on nyt että Rossu yrittää ottaa uuden ja vähän hillitymmän alun, mutta sitä ei hänelle haluttaisi suoda. Onko sitten niin, että mokia ei voida antaa anteeksi eikä mieltään muuttaa, vaan kaikki vedetään esiin aina uudestaan ja uudestaan? HauHaulla se käy entistä kätevämmin.
Miksi täällä pitäisi oppia jotain läksyjä? Koko syksy on paasattu erilaisuuden hyväksymisestä, mutta kovin huonosti se tuntuu itse kultakin käyvän. Hakkuuväellä ei totisesti ole kellään puhtaita jauhoja pussissaan, joten tekopyhää touhu on. - Jermu
*toimittaja kirjoitti:
Tuota mieltä olin keväällä, olen tuota mieltä kevään tapahtumista vieläkin, ja suunnilleen noin se meni. Ja olin kyllä kiukkuinen! Olen muuttanut mieltäni tuossa ainoastaan siinä, etten enää usko hänen olleen neilikki.
Jutun juju on nyt että Rossu yrittää ottaa uuden ja vähän hillitymmän alun, mutta sitä ei hänelle haluttaisi suoda. Onko sitten niin, että mokia ei voida antaa anteeksi eikä mieltään muuttaa, vaan kaikki vedetään esiin aina uudestaan ja uudestaan? HauHaulla se käy entistä kätevämmin.
Miksi täällä pitäisi oppia jotain läksyjä? Koko syksy on paasattu erilaisuuden hyväksymisestä, mutta kovin huonosti se tuntuu itse kultakin käyvän. Hakkuuväellä ei totisesti ole kellään puhtaita jauhoja pussissaan, joten tekopyhää touhu on.Puhtaita jauhoja. Leivotko vaikka omppupiirakan Hakkuulaisille, sinä senkin toimittaja! Ollaan niin kilttejä että! Kjäh ja köh sanois FraNsestaini!
- Jermu
*toimittaja kirjoitti:
Miksi täällä pitäisi oppia jotain läksyjä? Koko syksy on paasattu erilaisuuden hyväksymisestä, mutta kovin huonosti se tuntuu itse kultakin käyvän. Hakkuuväellä ei totisesti ole kellään puhtaita jauhoja pussissaan, joten tekopyhää touhu on.Seikkailemattomuus lähenee loppuaan....
- *toimittaja
Jermu kirjoitti:
Puhtaita jauhoja. Leivotko vaikka omppupiirakan Hakkuulaisille, sinä senkin toimittaja! Ollaan niin kilttejä että! Kjäh ja köh sanois FraNsestaini!
onnistuisi meikäläiseltä parhaiten. Tuotaaa... mitä tuo sinun mainoksesi oikein tarkoitti?
- Jermu
*toimittaja kirjoitti:
onnistuisi meikäläiseltä parhaiten. Tuotaaa... mitä tuo sinun mainoksesi oikein tarkoitti?
Iltasättärin lööppi "Nyt puhuu Hanski!!!" Kjäh!
Eikun siellä on pari riviä Hanskin seikkailemattomuutta....Siinä se..(potkii samalla katukiviä...) - *toimittaja
Jermu kirjoitti:
Iltasättärin lööppi "Nyt puhuu Hanski!!!" Kjäh!
Eikun siellä on pari riviä Hanskin seikkailemattomuutta....Siinä se..(potkii samalla katukiviä...)Kirjaan tiedon heti kahjovaakuttimeen. On se kyllä jänskä tarina... lurps lärps...
- *toimittaja
SättiSanomat
Waffe on tehnyt avauksen, jonka teemoina ovat kirjoitustaito ja siihen liittyvä kateus. MerliNellaa ottaa päähän lukea rivien välejä; näin ollen hän ei saa Sättäreistä kaikkea irti.
Rossu vastasi taas syytöksiin ketjussaan ja olisi vastannut Saputsollekin, ellei saha olisi yöllä soinut. Rossu joutuu kovasti puolustamaan miehenä esiintymistään kuin myös aikaisempia lausuntojaan. Näin se näyttää olevan, virtuaalimenneisyyttä ei anneta unohtaa.
Hän tuntuu olevan pahan kerran kivenä kengässä. Sekä NurinperiN että merliNella ovat tuoneet keskusteluun maltilliset kannanottonsa, ja odotamme mitä Rossu niihin vastaa.
Tekopyhyyden esille ottaminen sai kun saikin marakatit menemään HauHaulle, ja nyt toimittajaa syytetään samasta asiasta. Tuohon voisi sanoa paljonkin, mutta olen vastannut marakatille suoraan.
Seppojuhanin säälittävät yritykset pelastautua roviolta ovat tuhoon tuomittuja. hurlumHei nimittäin liittyi lynkkausjoukkoon ja sessio pyritään aloittamaan mahdollisimman pian.
Jermulla on selvästi kirjoitusinspiraatio, hän on saanut taas yhden jatko-osan chat-Hanskista valmiiksi. Edelleen samalla paikalla kahvipuolella, olkaa hyvät!
Sitruuna haluaa säilyttää lapsenuskonsa ja sinisilmäisyytensä siihen, ettei kukaan täällä itselleen vastaile. Lainaukset puoleen tai toiseen eivät kuulemma heilauta sitä, ja tokihan me sen hänelle suomme.
Tässä päivän teemaan sopiva hajatelma, jota olen jossain muodossa kai aikaisemminkin käyttänyt: Kyky ajatella tänään erilailla kuin eilen erottaa viisaan itsepäisestä. - -sitruuna-®
*toimittaja kirjoitti:
SättiSanomat
Waffe on tehnyt avauksen, jonka teemoina ovat kirjoitustaito ja siihen liittyvä kateus. MerliNellaa ottaa päähän lukea rivien välejä; näin ollen hän ei saa Sättäreistä kaikkea irti.
Rossu vastasi taas syytöksiin ketjussaan ja olisi vastannut Saputsollekin, ellei saha olisi yöllä soinut. Rossu joutuu kovasti puolustamaan miehenä esiintymistään kuin myös aikaisempia lausuntojaan. Näin se näyttää olevan, virtuaalimenneisyyttä ei anneta unohtaa.
Hän tuntuu olevan pahan kerran kivenä kengässä. Sekä NurinperiN että merliNella ovat tuoneet keskusteluun maltilliset kannanottonsa, ja odotamme mitä Rossu niihin vastaa.
Tekopyhyyden esille ottaminen sai kun saikin marakatit menemään HauHaulle, ja nyt toimittajaa syytetään samasta asiasta. Tuohon voisi sanoa paljonkin, mutta olen vastannut marakatille suoraan.
Seppojuhanin säälittävät yritykset pelastautua roviolta ovat tuhoon tuomittuja. hurlumHei nimittäin liittyi lynkkausjoukkoon ja sessio pyritään aloittamaan mahdollisimman pian.
Jermulla on selvästi kirjoitusinspiraatio, hän on saanut taas yhden jatko-osan chat-Hanskista valmiiksi. Edelleen samalla paikalla kahvipuolella, olkaa hyvät!
Sitruuna haluaa säilyttää lapsenuskonsa ja sinisilmäisyytensä siihen, ettei kukaan täällä itselleen vastaile. Lainaukset puoleen tai toiseen eivät kuulemma heilauta sitä, ja tokihan me sen hänelle suomme.
Tässä päivän teemaan sopiva hajatelma, jota olen jossain muodossa kai aikaisemminkin käyttänyt: Kyky ajatella tänään erilailla kuin eilen erottaa viisaan itsepäisestä.Olenkohan nyt lukevinani rivien välistä, että minua pidetään hieman....hmmmm...miten sen nyt sanois...naiivina kun en usko, että joku kirjoittelisi itselleen??
No ei se mitään:DDD
Löysin tällaisen hajatelman jonka haluan jakaa kanssanne:
*Tiedän vain yhden asian, sen nimittäin, etten suinkaan ole viisas ja juuri siinä olen teitä viisaampi.**
- Sokrates`- - *toimittaja
-sitruuna-® kirjoitti:
Olenkohan nyt lukevinani rivien välistä, että minua pidetään hieman....hmmmm...miten sen nyt sanois...naiivina kun en usko, että joku kirjoittelisi itselleen??
No ei se mitään:DDD
Löysin tällaisen hajatelman jonka haluan jakaa kanssanne:
*Tiedän vain yhden asian, sen nimittäin, etten suinkaan ole viisas ja juuri siinä olen teitä viisaampi.**
- Sokrates`-Kaikilla on oikeus mielipiteisiisi! *pinkoo latomoon*
- merliNella
*toimittaja kirjoitti:
SättiSanomat
Tässä päivän teemaan sopiva hajatelma, jota olen jossain muodossa kai aikaisemminkin käyttänyt: Kyky ajatella tänään erilailla kuin eilen erottaa viisaan itsepäisestä.Tahtoo osan sättissanomien tilausmaksusta takaisin, kun ei ymmärrä mitään..:(
- *toimittaja
merliNella kirjoitti:
Tahtoo osan sättissanomien tilausmaksusta takaisin, kun ei ymmärrä mitään..:(
jos et ymmärrä lukemaasi, minä en voi sille yhtään mitään! Rahat pysyvät latomossa ja sillä hyvä.
- Jermu
*toimittaja kirjoitti:
jos et ymmärrä lukemaasi, minä en voi sille yhtään mitään! Rahat pysyvät latomossa ja sillä hyvä.
Siitäs sai Merlinaattori niin että tuntuu ! Kjäh ja Köh!(Potkaise vielä vähän...noin, nyt tulee hyvä tappelus...)
- *toimittaja
SättiSanomat
Hakkuuaukealla vallitsee siunattu ja näennäinen rauha, vaikka Rossun ketjussa hiukan kipinöikin. Hakkuuväki tarvitsee silloin tällöin pientä suvantovaihetta, että jaksaa taas.
Rossu tuli vastaamaan kyssäreihin, mutta sopua ei vain tunnu löytyvän. Keskustelu on kuitenkin pysynyt maltillisena, vaikka Rossu luonnehti Nurinperoisen kannanottoa oudoksi purkaukseksi, eikä räjähdys sen kommentin jälkeen tainnut olla kaukana.
Örveltäjiä ei kuitenkaan ole eksynyt joukkoon ja kyykyttäjät loistavat poissaolollaan, ehkä he ovat sovittamassa uusia kukkamekkoja? Varjoisa on takuulla huomenna ihan hämillään, jos poistettavaa ei ole.
MerliNella vaatii rahojaan takaisin, koska ei ymmärrä Sättäreistä yhtään mitään. Luetun ymmärtäminen onkin tärkeä asia, ja rivien välit vielä tärkeämmät. Ne kuuluvat tilausmaksuun. Ei rivien välissä suinkaan aina ole luettavaa, mutta silloin tällöin kyllä. Elän siinä toivossa, että uhr… eikun kohde tajuaa mistä on kyse.
Waffen ketjussa pohditaan feikkaamista ja sitä, millainen on hyvä avaus, tai onko lukijamäärillä/kommenttien määrillä lopultakaan merkitystä. Kyllä niillä tuntuu olevan *anallyzzeeraa*, monelle avaajalle. Se on suosion mittari, ja mikäpä virtuaalissa voi olla tärkeämpää kuin sättisuosio! Rossu tuli ketjuun kommentoimaan, ja latomo odottaa alkaako rytistä. Ehkä ei vielä tänään.
Seppojuhanin ympärillä tunnelma tiivistyy nyt, kun NurinperiN lupasi tulla kemuihin mukaan. Mies itse kurkkii jostain kolosta eikä uskalla tulla esiin, joten riemua joudutaan hieman odottelemaan. NurinperiN on laatinut hänelle eräänlaisen lähtörunon, eivätkä Sj:n viimeiset neuvotteluyritykset tuota tulosta.
Jermulla on nyt henki päällä, jo 12. osa chat-Hanskin tarinasta on valmiina kahvipuolella. Lisää on kuulemma vielä luvassa, ja mukava juttua onkin lukea.
Hajatelma: Pane ajatuksesi järjestykseen niin huomaat ettei niitä paljon ole. - merliNella
Jermu kirjoitti:
Siitäs sai Merlinaattori niin että tuntuu ! Kjäh ja Köh!(Potkaise vielä vähän...noin, nyt tulee hyvä tappelus...)
heh,hee:)))
Ota jotain tuohon sun yskääs;D - merliNella
*toimittaja kirjoitti:
SättiSanomat
Hakkuuaukealla vallitsee siunattu ja näennäinen rauha, vaikka Rossun ketjussa hiukan kipinöikin. Hakkuuväki tarvitsee silloin tällöin pientä suvantovaihetta, että jaksaa taas.
Rossu tuli vastaamaan kyssäreihin, mutta sopua ei vain tunnu löytyvän. Keskustelu on kuitenkin pysynyt maltillisena, vaikka Rossu luonnehti Nurinperoisen kannanottoa oudoksi purkaukseksi, eikä räjähdys sen kommentin jälkeen tainnut olla kaukana.
Örveltäjiä ei kuitenkaan ole eksynyt joukkoon ja kyykyttäjät loistavat poissaolollaan, ehkä he ovat sovittamassa uusia kukkamekkoja? Varjoisa on takuulla huomenna ihan hämillään, jos poistettavaa ei ole.
MerliNella vaatii rahojaan takaisin, koska ei ymmärrä Sättäreistä yhtään mitään. Luetun ymmärtäminen onkin tärkeä asia, ja rivien välit vielä tärkeämmät. Ne kuuluvat tilausmaksuun. Ei rivien välissä suinkaan aina ole luettavaa, mutta silloin tällöin kyllä. Elän siinä toivossa, että uhr… eikun kohde tajuaa mistä on kyse.
Waffen ketjussa pohditaan feikkaamista ja sitä, millainen on hyvä avaus, tai onko lukijamäärillä/kommenttien määrillä lopultakaan merkitystä. Kyllä niillä tuntuu olevan *anallyzzeeraa*, monelle avaajalle. Se on suosion mittari, ja mikäpä virtuaalissa voi olla tärkeämpää kuin sättisuosio! Rossu tuli ketjuun kommentoimaan, ja latomo odottaa alkaako rytistä. Ehkä ei vielä tänään.
Seppojuhanin ympärillä tunnelma tiivistyy nyt, kun NurinperiN lupasi tulla kemuihin mukaan. Mies itse kurkkii jostain kolosta eikä uskalla tulla esiin, joten riemua joudutaan hieman odottelemaan. NurinperiN on laatinut hänelle eräänlaisen lähtörunon, eivätkä Sj:n viimeiset neuvotteluyritykset tuota tulosta.
Jermulla on nyt henki päällä, jo 12. osa chat-Hanskin tarinasta on valmiina kahvipuolella. Lisää on kuulemma vielä luvassa, ja mukava juttua onkin lukea.
Hajatelma: Pane ajatuksesi järjestykseen niin huomaat ettei niitä paljon ole.harvat hajatelmani ojennukseen:D
Valo välkkyy tunnelin päässä ja kehitän oman systeemin sättissanomien tulkintaan;D - *toimittaja
merliNella kirjoitti:
harvat hajatelmani ojennukseen:D
Valo välkkyy tunnelin päässä ja kehitän oman systeemin sättissanomien tulkintaan;DJos näet valoa tunnelin suulla katsot väärään suuntaan. (Barry Commoner) *pinkoo nukkumaan*
- merliNella
*toimittaja kirjoitti:
Jos näet valoa tunnelin suulla katsot väärään suuntaan. (Barry Commoner) *pinkoo nukkumaan*
Nyt hokasin..:))
Kaikki täällä olevat siis..:DD
No ilmankos on joskus niin kumma olo, siis väärä suunta...
-kääntää selkänsä valolle ja haparoi pimeyttä- - merliNella
*toimittaja kirjoitti:
Jos näet valoa tunnelin suulla katsot väärään suuntaan. (Barry Commoner) *pinkoo nukkumaan*
petistä palata sanomaan..:)
Aika pimeä tulee, kun vetää peiton pään yli:D
Toiseksi lukijan oikeuksiin kuuluu, luetun tekstin ymmärtäminen, lukijasta riippumattomista syistä.
-kömpii tyytyväisenä pimeyteen-
- *toimittaja
SättiSanomat
Ehdin jo toivoa, että ilta sujuisi ilman örvellystä, mutta ei. Tietty aihe ilmestyi taas palstalle saaden peräänsä tyypilliset kateuskommentit. Samantien Rossun niskoille sysättiin syy toisesta avauksesta, jossa samainen aihe oli käsitelty ööh hieman eri näkökulmasta.
Kyllä kaikki arvaavat kuka noita juttuja palstalle laittaa, eikä se taida olla Rossu. Tosin nämä syyttelijät lienevät siitä hyvinkin tietoisia, ja kahjovaakutin anallyzzeerasi että asian ydin on taas aivan muualla.
Rosmariinaa syyteltiin myös poistoista, koska kuulemma ”kaikki tietävät”. En minä ainakaan tiedä, ja eiköhän kaikki edellisyönä lähtenyt ihan perusharvennuksessa. Rossu kuitenkin lohdutti poistoja surevaa, ja huitaisi copypastaamansa Siman kommentit takaisin palstalle. :D :D
Olav1 teki taas avauksen, jossa örvellys ja mäiske lähti lupaavasti käyntiin. Päästyään näin tavoitteeseensa hän jätti uudestaan lopulliset nettijäähyväiset, mutta lupasi täysi-ikäisenä palata asiaan. Mölinän ja mekastuksen huippukohdat jäivät taas syvägurgulta näkemättä.
X aaltoviivoin kommersi jälleen alas älykukkulaltaan. Hänellä ja Rossulla tuntuu olevan perustavaa laatua olevia erimielisyyksiä, ja tällä kertaa niitä selviteltiin Waffen avauksessa.
MerliNella on kiitettävästi alkanut lukemaan rivien välistä. Hän teki niin myös sen hajatelman kohdalla, jonka hänelle eilen laitoin. Tosin siihen ei liittynyt mitään vihjauksia kenellekään *huokaa*. Lisäksi merliNella höpisee lukijan oikeuksista ja isommista myssyistä. Noo, hän oppii vielä.
Mariet oli päättänyt ryhtyä Robin Hoodiksi ja pelastaa Seppojuhanin. Sj oli kannellut kohtalostaan myös Huuhaan typylle, joka lupasi pitää hyvää huolta ja toivotti Sj:n tervetulleeksi hellään huomaansa. Lysti uhkasi siis loppua lyhyeen, mutta onneksi lynkkaysjoukko kuitenkin kasvoi samalla kun eräänlainen joukkosuggestio sai vallan.
Varsinkin NurinperiN etenee kostonhimoisesti, määrätietoisesti ja suoraviivaisesti, hän menee sananmukaisesti vaikka läpi kiven. Lopullisen sinetin tuomiolle antoi polttoroviotoimikunnan virallinen kirje, jonka mukaisesti juhlat huipentuvat tänä iltana klo 19.00. Lehdistö tulee olemaan paikalla.
Loppuun aforismi varsinkin Seppojuhanille: Jos tarvitset auttavaa kättä, etsi hihastasi.
Tuliko lehti ajoissa? Krooh…- ZeireeNi
pistit tunnilla paremmaksi.. paitsi itse en ehtinyt edes konetta aamulla avata ennen töihin lähtöä.. *äimistelee silmät suurina kellonaikaa*
joo, jostain syystä nyt rossua syytetään viestien itkemisestä pois palstalta ja uusien mollaavien avauksien teoista, vaikkei hän olisi niitä edes tehnytkään.. tyylin tunnistaa kyllä helposti, mutta siihen en halua tässä puuttua.. :D
niin ja merlinellalle erikseen vielä.. lue ny perskutarallaa niitä rivejä, äläkä niitä välejä, eihän niissä mitään oo, ku valkosta taustaa vaan!!! :P
sitten vielä tähti(heh heh)toimittajalle vielä.. eikös lehdessä kuuluis olla aina silleen niinku sähkeuutiset tai sisällysluettelo, josta voi helposti lukea otsikon perusteella, kannattaako koko roskaa lukea!!! ;)
ja tähän loppuun vielä nurinperille.. mites paise kehittyy? *miettii, kenessä se on, että tietää väistellä vai räjäyttääkö sen pitkin seiniä* - merliNella
ZeireeNi kirjoitti:
pistit tunnilla paremmaksi.. paitsi itse en ehtinyt edes konetta aamulla avata ennen töihin lähtöä.. *äimistelee silmät suurina kellonaikaa*
joo, jostain syystä nyt rossua syytetään viestien itkemisestä pois palstalta ja uusien mollaavien avauksien teoista, vaikkei hän olisi niitä edes tehnytkään.. tyylin tunnistaa kyllä helposti, mutta siihen en halua tässä puuttua.. :D
niin ja merlinellalle erikseen vielä.. lue ny perskutarallaa niitä rivejä, äläkä niitä välejä, eihän niissä mitään oo, ku valkosta taustaa vaan!!! :P
sitten vielä tähti(heh heh)toimittajalle vielä.. eikös lehdessä kuuluis olla aina silleen niinku sähkeuutiset tai sisällysluettelo, josta voi helposti lukea otsikon perusteella, kannattaako koko roskaa lukea!!! ;)
ja tähän loppuun vielä nurinperille.. mites paise kehittyy? *miettii, kenessä se on, että tietää väistellä vai räjäyttääkö sen pitkin seiniä*yritä johdatella mua harhaan..:DDD
Viittelöin täällä vakkarin tavoim vimmatusti ruutuun ja rivistöjen välit alkaa kohta hahmottuun:DD
Luottamuksella voi sanoa, hoksasin eilen yhden jutun..-myhäilee ja loistaa- - ZeireeNi
merliNella kirjoitti:
yritä johdatella mua harhaan..:DDD
Viittelöin täällä vakkarin tavoim vimmatusti ruutuun ja rivistöjen välit alkaa kohta hahmottuun:DD
Luottamuksella voi sanoa, hoksasin eilen yhden jutun..-myhäilee ja loistaa-luottamuksella? outo sana mulle.. :D mitähän sä hoksasit? :)
- merliNella
ZeireeNi kirjoitti:
luottamuksella? outo sana mulle.. :D mitähän sä hoksasit? :)
se luottamus on ikäänkuin täyskärin täyte.
Sitä ilman täyskäri on vain pelkkä kakku, ei siis täytekakku.
Hoksasin yhden jutskan, sellaisen kirjoittelujutskan..:DD
-katselee kattoon- - merliNella
ZeireeNi kirjoitti:
Nyt mua herjattiin massapostituksesta:D
Siis uusi yritys:)
Tavallaan luottamus on, kuin täytekaakun täyte.Ilman täytettä täyskäri on vain pelkkä kakku..:DD
Hoksasin yhden jutskan, sellasen kirjoittelujutskan..:DD
-katselee kattoon- - merliNella
ZeireeNi kirjoitti:
Nyt pitäis varmaan valivalimäristä viestien takkuilemisesta..:DD
Kirjallisena ja kahtena kappaleena:) - ZeireeNi
merliNella kirjoitti:
se luottamus on ikäänkuin täyskärin täyte.
Sitä ilman täyskäri on vain pelkkä kakku, ei siis täytekakku.
Hoksasin yhden jutskan, sellaisen kirjoittelujutskan..:DD
-katselee kattoon-et paljasta, et, et!!! :D
perkele, mä arvasin, että joku vielä hoksaa.. - *toimittaja
SättiSanomat
Palstalle tungetaan taas samaa soopaa kuin eilenkin. Rossua syytetään edelleen joistakin kommenteista, uuuh uuuh taas, vaikka hän tuskin vaivautuu niitä väkertelemään. Aamupainoksessa anallyzzeerasinkin, että kupletin juoni on aivan muualla.
Jotkut höpöttävät älyllisestä keskustelusta (megapyrskit tähän). Kateuden lisäksi sekoillaan leireistä, teltoista, nurkista, kaatopaikoista ja mustasukkaisuuksista. Tunteita nostattaa näemmä sekin, että Stone on tuhma kun kirjoittelee MillaNille ruusunnuppu-juttujaan. Kivimiestä vaaditaan näyttämään hengentuotteensa vaimolleen, ohhoijaa. Taitaa joillakin taas virtuaalit ja laiffit sekoittua, varsinkin kun syyttelevät siitä muita.
Entäs Zeikun rakkauskirje Stonelle, eikö sekin ole vähän arveluttavaa? Siitä voisi vääntää pari avausta nyt, kun hakkuuväki on päässyt taas vauhtiin.
Zeikku haluaa lehteen sisällysluettelon tai sähkeuutiset, vaikka luultavasti tarkoittaa lööppejä. Ensin hän ilkeilee toimittajan ammattitaidosta, ja on heti perään vaatimassa jotain. NurinperiN ei tiedä puhkaistako muuan paise vai ei, ja hän väittää Zeikun tavoin ettei lehden rivien välissä ole muuta kuin valkoista ja tyhjää.
Samaa voisin sanoa näiden rouvien korvien välistä, jos eivät tajua lukemaansa. Rivien välit Sättäreissä ovat aivan yhtä tärkeät kuin itse rivitkin paitsi silloin, kun väleissä ei ole mitään. Jopa merliNella kertoo hoksanneensa eilen jotain, toivottavasti hän ei tarkoita sitä hajatelmaa *huokaa*.
Seppojuhanin roviointihanke etenee suunnitelmien mukaan. Hän yritti silti tölväistä toimittajaa toisten huomioonottamisesta, vaikka saa ihan kohta kaiken huomion. On suorastaan polttopisteessä, kuten NurinperiN murjaisi.
Vielä pitää valita sopivat laulut illaksi. Ehdotan leirilaulua ”tuli räiskyy nuotiossa” jne., ja toiseksi vaikkapa se missä lauletaan ”viistoista miestä arkulla vainaan”. Kaikki ovat tervetulleita, mutta tilaisuutta siirretään hieman myöhemmäksi alkuperäisestä (klo 19.00), koska NurinperiN haluaa ehdottomasti olla paikalla.
Tähän sopisi hajatelmaksi ”kuolema kuittaa univelat”, heh heh, mutta koska se on jo käytetty niin laitetaan tämä: Mitä loistavampi liekki, sitä pikemmin se palaa loppuun.
- merliNella
Iltasättikset heti tänne!!
Tahtoo tuoreimmat kuulumiset roviolta paikan päältä.
Kuka, mitä, ja missä..??
Uhrin viimeiset mietteet ennen ja jälkeen..:DD - harri3
mitäs ootat
Ketjusta on poistettu 57 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih537115Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113266Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1341514Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 841325
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2281322Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631207- 891200
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 811104