Kuinka voisin tukea parhaiten miestäni työttömyydessä?
Hän on hyvä mies kaikin puolin, ahkera ja kiltti ihminen.
Haluaisin niin kaikkea parasta hyvää hänelle, koska hän on aina vilpittömästi rakastanut ja tukenut minua. Rakastan häntä vilpittömästi.
Tällaistakin mietin usein, että mahdanko enää koskaan tavata elämässäni loistavaa entistä opettajaani, joka inspiroi, kannusti ja ymmärsi taidettani. Sanoisin muutaman hyvän sanan ja kiitoksen face to face - aikoinaan kortilla kiitin kylläkin.
Kannattaako minun enää pitää yhteyttä sisariini vai lieneekö vastoinkäymiset kylmettäneet heidät empatialle. Haluaisin hyväksyntää ja rakkautta heiltä, mutta outo olo jää puheluista jälkeen päin eli käyttäydytään sydämellisesti ja "fiksusti "näennäisesti mutta kuittaillaan ilkeästi ja itseään nostaen puolijumalaksi vähätellen toisen kokemuksia -- mietin heidän reaktioitaan yömyöhään. Olen nuorin siskoista.
Tuommoisia pohdin, ehkä hieman pöhköjä juttuja mutta mieltä painavia.
Kiitokset etukäteen visioista jos jotain saat irti ja terveisiä ja tsemiä sinulle missä oletkin.
Mies791
2
<50
Vastaukset
Hei!
Tuet miestäsi parhaiten siten, että pyrit auttamaan häntä jos hän apua tarvitsee. Töitä hän löytää nopeammin kuin osaa arvata. Ole lähellä miestäsi, sitä hän tarvitsee eniten. Näen kipinöivät liekit, joka tarkoittaa, että suhde on voimakas.
Sisaresi tuntuvat lähinnä kiusaavan sinua. Anna heidän olla niin kauan, että soittavat itse sinulle. Heillä on oman elämänsä kanssa tuskailua ja taistelua, ja heistä on kadehtittavaa että olet löytänyt sellaisen miehen kuin sinulla on - vaikka hän juuri nyt on työtön. Ole sinä se vahva ja anna heidän mennä omaan näppäryyteensä. Joku kaunis päivä he kyllä äkkäävät asian oikean laidan.
Jotenkin tuntuu, että sopivassa paikassa opettajasi tulee sinua vastaan, ja voit kiittää häntä.- hyvä elämä.
Kiitos todella paljon ystävällisesti ja kannustavasta vastauksesta.
Hienoa että joku jaksaa ja viitsii vastata kysyjille ystävällisessä hengessä, joskus kysynyt täältä ja peloteltu muka tapahtuvilla asioilla ihan epämääräisin vastauksin.
Kiitos vielä että vastasit ja että sinulla on hyväntahtoinen asenne ihmisiä kohtaan.
Kaikkea hyvää elämääsi, toivon että sinunkin haaveesi ja suunnitelmasi käyvät toteen parhaimmalla mahdollisella tavalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564910Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202265- 1031444
- 911385
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231356Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1421189Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681085Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi266993- 72977
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75965