Isossakyrössä kiertelee varkaita, kaikki kelpaa. Tavaraa häipyy pihoista ja ulkorakennuksista.
Oudoista hissukseen ajelevista autoista kannattaa ottaa rekisteri ja merkki väreineen muistiin ,mieluiten puhelimella kuva.
Riistakamera on halpa vahti mökkiläisille, se kuvaa oman pihanikin.
varkaita liikkeellä
6
239
Vastaukset
- 14+9
Riistakamerasta ei ole mitään apua, jos jotain viedään. Kameravalvonta pitää ilmoittaa ulkotiloista ja siitä kamerasta pitää tunnistaakin henkilö.
Kyllä paras suoja on merkata omaisuus niin, että sitä ei voi myydä eteenpäin.
Puhelinnumero stanssaa metalliin pariin kohtaan ja lukkoon tavarat.- ojta
14 9
Sehän on jo nykyaikaa että pihoissa on kameravalvonta ja vielä sellainen joka kääntyy hiippailijan mukaan. Ei yksityishenkilö tarvitse mitään kylttiä, ilmoittaakseen kamerasta.
Mutta, sen tietää kaikki, että pimeä houkuttaa niin ihka omanmaan kulkijoita kuin muunmaankin kulkijoita pimeän tienistiin.
Jotkut vaan jo tiedetään keitä ovat, odotellaan vain rysänpäältä kiinni jäämistä.
- Ei ryssä piittaa
mitä akkuporakoneen kyljessä tai moottorisahassa on stanssattu bulgaareista puhumattakaan. Toisaalta jos näet kuvan tekijästä voi aina astalon kanssa lähteä perimään omiaan, saattaa olla paikkakuntalaisiakin.
- 9+3
Top, top poijat. Kyllä tullissa katsotaan työkaluja joissa suomalainen nimi ja sotu vähän tarkemmin.
- no hölö hölö
tuohon et usko itsekkään, hah.
- 29+100
Viron poijat kävi mun ulkorakennuksessa eikä niille kelvannut halpa moottorisaha.
Oman pitäjhän hörhöt ei ymmärrä halpamerkkien ja kalliimpien eroa ja soon tosi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667