pilluu
haluuks joku nuolla mun
26
1497
Vastaukset
- Teppo_83
mä voin nuolla sun pillua. mailaa mulle teppo_vm83@suomi24.fi
- 30v. mies
Mist päin oot?
- aaaaaaaaaaaaaakk
keski-uusimaalta
- ...,
aaaaaaaaaaaaaakk kirjoitti:
keski-uusimaalta
Työnnä löylykauha perseeseen
- Tuu ihmeessä
..., kirjoitti:
Ite olen Mäntsälästä ja voin nuolla ilomielin tuu kik nimi on xXxNAIGOUxXx
- ljghgvkkg
..., kirjoitti:
Ennemmin kyllä nuolen pillua kuin että työntelisin löylykauhaa, mutta nauti vaan koko ilta siitä kauhastasi.
Laita viestiä nalka024@gmail.com nii tuun nuolee sua ! Asun päijät-hämees lahen vieressä ja ikää on 24.
- Mansen ukko
Ois se ihkua nuolla sinulle orkkuja....mut eip taida onnistua?
- .....
- Arto Kuopio
kyyllä, ja kahdella kielellä...
- joo kyllä
ainakin meidän Turre koira nuolisi
- .....
- 366345$
..... kirjoitti:
Onko aukkosi venynyt kun täytyy paksukahvaista kauhaa sinne työnnellä?
- Löylykauhasionpaskassa
..... kirjoitti:
Vitun löylykauha
Joka saatanan ketjussa vauhkoot kusipää
- Ensin pestään
Kuka nyt likasta tussua nuoleksii ensin pisu,pesu ja pusu senjälkeen voi nuollakin samoin hurmoskepille pisu,pesu,ja pusu lipi lipi.
Määkin tuun nuoleen sua laita viestiä ?
- kikkelisoturi
voin tulla nuolee sun pillus kuivaks vitun horo sit raiskaan sun perseen ah uh sitten mällään sun sisään ja muutan maasta
- 16v
Niin nuolla laita viestii sähköpostiin niko.kahkonen98@hotmail.com ölen itsekkin keski-uudeltamaalta
- .....
16v kirjoitti:
Niin nuolla laita viestii sähköpostiin niko.kahkonen98@hotmail.com ölen itsekkin keski-uudeltamaalta
- villa90
Mä voin tulla nuoleen jos sulla on karvanen pillu ja jos vielä villapaidan,sukat, lapaset ja pipon laitat päähän niin sitten voin vaikka imeä varpaitasi nuolla persereikääsi ja saat runkata mällit vielä suuhuni samalla kun työnnän sormeni pyllyyni maksimaalisen orgasmin saamiseksi. Terveisin karvoista pitävä villafettari
haluan ;) pistä viestii jos kiinnostaa treco@suomi24.fi
- en koske
Suksi suolle tautisen vittus kanssa
- pillunuolia
Haluuks juku mun pilluu nuolla oon 14 ja haluaisin nuolla kaikki pedot tulkaa turkuu
- hgkhgjhhgkg
Sairasta sakkia
Mistä päin oot nainen? Ite Vantaalta. Kirjoita mulle, tässä on maili textforyou@suomi24.fi
- pitkäkieli
Jos olet hyvännäkönen alle 30v niin mä haluun :D
29v 190/90 komea mies uudeltamaalta ;)
evoixix@hotmail.com
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577320Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393594Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3711978Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651816- 861459
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164