Chattihuoneet ilmoittaa samaa keskustelijamäärää viikosta toiseen. Palautteita ei selvästi lue kukaan. Palstoja valvoo mielivaltaisia ja häiriintyneitä kiusantekijöitä. Mihinkään ei tule korjausta. Kaikki on rempallaan ja pysyy. Ihmiset alkaa selvästi sanomaan hyvästejä tälle rappeutuvalle ja toimimattomalle systeemille.
Suomi 24:ssa ei toimi enää mikään
4
115
Vastaukset
- Asiallisuus poissa
Natsien poliiseiksi jo nimitellään toisia törkeästi ydinvoimapalstalla, kun kyvyt ei riitä asiallisuuteen. Herjaamisesta jätetty poistopyyntö, mutta sama tahti törkeilijältä senkuin jatkuu.
- sänkiparta
Niinhän siellä lukee. Chatsivut ei tuota mitään, ilmeisesti niitä ei tarvitse korjatakkaan. Häiriköt sielläkin lisääntyy, kun niitä ei ylläpidon taholta poisteta, vaikka ilmoituksia ylläpitoon on taatusti mennyt useita.
- VP?
Ei ole toiminut viimeiseen 6 vuoteen.
SUOMI24 uudistuu= sama räkänokkien sirkus jatkuu yrityksen mitääntekemättömän johdon siunauksella - VP?
Ei kai kukaan vaan luule että meidän mielipiteillä om mitään merkitystä SUOMI24-kaatopaikalla??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506833Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6742955Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841255
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611154- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927