Miten kaukosuhteessa toimii seksi?
kaukosuhde ja seksi
5
486
Vastaukset
- kännykkä
puhelinseksillä pärjätty hyvin
- Tyq
Pitää olla muutakin kun seksiä!
- näin kävi meille...
Mutta seksi on tärkeä osa suhdetta. Viikkokin ilman fyysistä seksiä on pitkä aika!
Jos fyysistä seksiä ei ole viikkoihin, se kyllä aiheuttaa kiusauksen hakea sitä joltain muulta!
- kännykkä
Hei oikeesti huhhuh... Mä en nähny miestäni yli vuoteen yhdessä vaiheessa niin ei se tehny meille mitään ongelmaa :D puhelinseksillä mentiin. Ja meillä on hyvin mennyt nyt. Ollaan vieläkin yhdessä. Ei kumpikaan pettänyt toistaan. Ja nyt tietysti joku sanoo kuitenkin ''ethän sä voi tietää mitä sun mies teki sillä aikaa kun en oo ollu siellä'' kyllä mä tiedän :) enkä itsekään pettänyt. hyvin pärjättiin :)
- huohhhhhhhhh
Kamalaahan se on kieltämättä. Molemmat käy kuumana pitkin päivää eikä pääse silleen oikeesti lähelle toista. Pitäis muutama kk vielä odottaa ja meinaa hulluksi tulla. Puhelinseksiä sitten vaan. Mielikuvitusta peliin. On vaan alkanut tulemaan sen verran himokas olo ettei pysty keskittymään esim töissä. Kun toinen laittaa kuumaa viestiä. Ei tätä kestä kukaan mutta vieras ei tule kyseeseenkään. Mahtaa aitaa kaatua kun kohtaamme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595