VELOSPORTISSA asiakas on häiriötekijä !

Nimetön

VELOSPORTISSA surkuhupaisaa suhtautumista asiakkaaseen !

Jo liikkeeseen astuessaan pistää ajattelemaan, että häiritsenköhän olemassaolollani myyjien pikku puuhasteluja. Siellä häärii ylimpänä pääpöljä myyjä, joka sutkauksillaan luulee olevansa hauskakin, mutta kaikesta päätellen vähän pelkää tai ainakin vierastaa asiakasta, jos nyt ei aivan henkilökohtainen tuttu tai kaveri satu olemaan.

Eilen (02.11.04) kävin taas liikkeellä ja aikomukseni oli katsella ja jopa ostaa kunnon kiekkoparin maantiepyörääni. Tämä mänttimyyjä se vaan lauleskeli hyllyjen takana lentäjän poikaa ja saku sammakkoa ja rupatteli naiskollegalleen jotain omituisia ja välillä mulkoili minuun päin, että mitähän se tuokin täällä tekee; ajatteli vielä ääneen minun olevan joku myymäläetsivä tai jotain. Asemani alkoi tuntua vähän erikoiselta ja siitä ovelle päin poistuessani kysäisin tältä arvon valopäältä, että kiinnostaisiko kaupankäynti, johon sain topakan vastauksen: ”ei sitten pätkääkään”. Selvähän se, kiitos ja näkemiin.

Olen 15v. aikana ostanut Velosportista yht. 6kpl Marin –pyörää itselle ja perheelle ja viimeisen n. 2000 Euron hintaisen pääsi laskuttamaan tämä mäntti, vaikka ei itse myyntiin osallistunutkaan. Ainoa syy, miksi liikkeessä olen käynyt ja vielä jonkun verran ostanutkin, on ollut se, että tiedän ennakkoon tarkkaan tuotteen merkin ja mallin mitä haluan, joten ei siellä aina tunarimyyjän ole ehtinyt pilata kaupan syntymistä. Toistaiseksi merkkini on ollut Marin.

Nyt Velosport on tietojeni mukaan menettämässä Marinin maahantuonnin ja sitä jatkaa toiset. Viimekesänä eivät saaneet Marinin mallistoa myyntiin ennen heinäkuun puolta väliä.

Olen 47v. ja kaudella 2004 olen ajanut fillarilla 4150km.

11

5446

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tane

Itselleni ei kyllä tulisi edes mieleen ostaa kotimaasta kunnollista kiekkoparia... Eikös tämä avautuminen käsitelty jo Fillari-Lehden sivuilla? no? helpottiko ;-)

• Laitoin tämän ketjun alussa olevan "avautumisen" samoihin aikoihin molemmille palstoille; näemmä Fillarista on ko. viesti poistettu, lie ollut liian henkilökohtainen...?

Vahinko ja sääli, kaikkea sitä sattuu ja tapahtuu.

• Fillaroija

Terve!
      Kyllä kuulosta tutulta. Itse olen käynyt Velosportissa ehkä noin viisi kertaa - enää en mene! Viimeksi oli niin PASKAA palvelua, että hakemalla saa muualta hakea. Myyjä(t) todella ylimielisiä, puhelimessa puhutaan ihan muuta kuin paikanpäällä, tuotetietous ihan metsässä. Esimerkkinä voin mainita sen, kun hain vaihdevivustoa maastopyörään. Kerroin ihan selvästi useaan otteeseen, että tarvisisin shimanon vaihdevivun (deore tai XT) ja ei helvetti kun ei tuo asia mennyt millään perille. Väkisin yritti varmaan viisi kertaa myydä mulle sramia. Lopulta myyjä sanoi, että heillä ei ole kyseistä tuotetta varastossa. Kas kummaa, kun myyjän vieressä, hyllyllä silmien korkeudella oli useampi paketti ko. tuotetta. Siinä kohtaa käännyin kannoillani, ja sanoin että antaa olla. Toiste en tuohon kauppaan mene!

• Pyöräilijä

On tullut itsekkin käytyä kyseisessä liikkeessä ja oikein jopa kaksi kertaa,eli ensimmäisen ja viimeisen kerran.

• sepe

kyllä palveelee jos
        asiakas on tasokas kilpa pyöräiliä
        joka ostaa hienoja arvokkaita tuotteita reilulla kädellä.
        niitä ei kiinnosta mitkään suunnutai
        pyöräilijöiden palvelu.

• Ossi

Ennen Velosportissa oli hyvää palvelua. Tänä vuonna olen käynyt kahdesti yrittämässä ostamista, en mene enää vähään aikaan.

• Jäähdyttelijä

Samanlaisia kokemuksia minäkin olen saanut käydessäni velosportissa. Itse asustelen aika pohjoisessa joten olen paljon puhelimen välityksellä sieltä tilaillut itselleni kamaa. Olen pitänyt liikettä hyvänä, koska mielestäni olen saanut sieltä sitä mitä olen halunutkin. Mutta viime kesänä sitten kävin velosportissa kun siihen oli mahdollisuus. Sain niin mahtavan vastaanoton että mun mielikuvat hyvästä liikkeestä rapisi samantien. Yritin ostaa pyöräilykenkiä mutta myyjä ei oikein suostunut palvelemaan minua. kyttäsi vain hyllyn takana kun kysyin häneltä apua kenkien ostossa. Olo tuntui juuri sellaiseksi että olin tullut väärään liikkeeseen. Pyöräilykengät jäi ostamatta siitä liikkeestä...enää ne ostele siitä liikkeestä mitään edes puhelimella. saan kyllä fillarikamat ostettua muualtakin.

• yleistää

Ei kannata yleistää. Joka alalla on erikoisliikkeitä, joiden palvelu tökkii. Kun joudun lähtemään tällaiseen liikkeeseen, selvitän etukäteen, mitä olen ostamassa. Liikkeessä ollessani panostan siihen, että saan haluamani tavaran myyjien ostotapahtumaa sotkevista pullikoinneista ja vinkeistä huolimatta.

Tietysti netistäkin voi tilata, mutta esimerkiksi pyöräilyasujen sopivuuden näkee vasta, kun on sovittanut niitä päälleen. Lisäksi yritän tukea kotimaista työllisyyttä.

Olen lähes vuosittain käynyt Velosportissa ja olen jopa ostanut sieltä tavaraa. Liikkeessä on tuotteita, joita ei muualta Suomesta löydy suoraan hyllystä. Yleensä asioin Tampereen ja Lahden pyöräliikkeissä.

• masa

siellä on hyviä tuotteita järki hintalapulla ottaa tuotteen käteen ja me nee kassalle
        jos myyjä sanoo että ei nyt kiinnosta kaupan käynti
        vie se poi että voin nukkua niin sit vie vaan
        j.kyl se sit herää p´´ myymään

• Myyjä

Hei menetän työpaikkani tälläaisten perättömien kirjoitusten takia!

• Jäähdyttelijä

Minä en perättömiä tänne kirjoittele.
        Hyvä liike muuten. tavaraa kyllä löytyy mukavasti, mut asiakaspalveluun kantsis satsata

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3023
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2675
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2275
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2168
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1976
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      35
      1775
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1556
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1507
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1350
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1329
    Aihe