Mikä yhteys valita

Nettikaapeli

No nyt on tilanne se että muutin vasta omakotitaloon (Tykkään asua kaikessa "rauhassa" ja nukkua kunnolla :D). Ja olen netin jakanut kännykästä jo aika kauan. Niin nyt päätin että pitäsi ottaa tuo kaapeli netti tai semmoinen modeemista koneelle ja vaikki Wifikin.

Kysymyksenä semmoinen:

Mitä nettiyhteyksiä itse käytätte kotona? Itse en ole niin varma näistä asioista esim. Mikä liittymä kannattaisi valita? Omistan kyllä modeemin joka piti aiempaan kämppään hommata. Se on TeleWellin modeemi/reititin. Mutta uusi voisi kyllä toimia paremmin :) Kertokaa muuten noista nopeuksista (ja laitteista esim. Elisan sivut ei ole omasta mielestä kauhean selkeät) Tulee kyllä aika paljon katsottua HD -videoita ja muutenkin latauksia tulee paljon. Ja joskus streamaan ja katson streameja (Latauksista vielä paljon pelejä steamista latailen).

Aiemmin kerrostaloasunnossa oli jokin liittymä.

Omistan PS4 ja XBOX ONEn ja niillä ei nyt onlinessä voi pelata. Kun nettiasia hoituu niin sitten voisi aloittaa pelaamisen.

Kiitos

3

158

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeje

Omakotitalo on asumismuotona sellainen, että saatavilla ei ole välttämättä yhtä laajaa valikoimaa kiinteitä laajakaistoja mitä suuressa kerrostaloyhtiössä on tarjolla.

Saatavilla olevat yhteydet ja yhteysnopeudet riippuvat millaisia kaapeleita taloon tulee... tuleeko esim lankapuhelinlinja, kaapeli-tv, valokuitu... joku näistä tai vaikka kaikki.

Mikä paikkakunta ja minkä vuoden talo kyseessä?

• Nettikaapeli

Näin taitaapi olla ei niin laajaa saatavuutta. Tänne tulee lankapuhelinlinja. Tiedän nuo koska isovanhemmat asuvat täällä.

• se siitä

Ota selville mikä puhelinyhtiö omistaa taloon tulevat piuhat, kysy ensin niiltä nettiliittymien hintoja, ja sitten myös muilta toimijoilta, jos on saatavilla. Jos yritetään rahastaa nylkyrihinnoilla, ota selvää toimiiko jonkin operaattorin 3g/4g hyvillä nopeuksilla, ja sitten eikun päätöksiä tekemään. Itsellä saunis puhelinpiuha netti, 10/1 megaa, 22,90/kk.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1294
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      725
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60