Tuota noin, tässä aikaa tappaakseni, selailin noita galleriasivuja.
Hoksasin vasta nyt, nuo viimeisimmät viestit(präntti oli niin pienellä), mutta miksi niissä ei näy tälle palstalle kirjoitettuja viestejä?
En ainakaan huomannut sellaisia(kurkin kyllä muitakin, kuin omaa sivuani:)).
Eli, miksi tämän palstan viestit eivät näy ja onko muitakin sellaisia palstoja, joiden viestit eivät tule näkyviin?
-iltapäivä lähenee:)-
Oikea kysymys
6
636
Vastaukset
Niinpäs onkin. Mulla ainakin on kaffee puolen viestit näkyvissä. Tältä palstalta ei yhtäkään.
Ehkä gallerian päivitys ei ole ajantasalla?- merliNella
se sitten on niin, vaikka epäilen hieman.
Ihmettelin vain..onkohan tätä palstaa oikeasti edes olemassa..:D - Sporttimimmi90
merliNella kirjoitti:
se sitten on niin, vaikka epäilen hieman.
Ihmettelin vain..onkohan tätä palstaa oikeasti edes olemassa..:DNii ei näykkään.. :O Mitenkähän se silleen...?! :S Ei mtn kovin kamalaa.. Toivottavasti... :)
- merliNella
pois..:)
Siksipä voivottelen tämän päiväisen tähän samaan avaukseen;)
Epäilyni tämän palstan olemassaolosta sai näyttöä nyt, galleriassa näkyy pelkkää tyhjää:D- ZeireeNi
näkyykin.. :D
- merliNella
galleria toimii taas:D
Tuli vain toinen pieni probleema..chatista lopultakin innostuneena, klikkasin itseni chatkeskusteluihin.
Hämmentävää kyllä, vasemmassa reunassa ei näkynytkään chattihuone valikkoa, treffeille olis kyllä päässyt..=:O
Hajatelma..kyky tehdä kärpäsestä härkänen on lahja..:DD
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527090Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7103228Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1251455Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2231259Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081