Vein tässä jokin aika sitten yhden puumanaisen baarista kotiin, ja se olis halunnut että panen paljaalla kakkoseen. No en suostunut kun en halua sukupuolitautia, enkä mitään tulehduksia pazkakokkareista. Joten naitiin sitten ihan perinteisesti ja kumin kanssa. Tulipa vaan mieleen että antaako naiset yleensäkin baarihoidon tai muuten vaan uuden tuttavuuden vedellä paljaalla kakkoseen? Mites homot tai bisset, kumilla vai ilman?
Antaako ihmiset yleensä tuntemattoman panna paljaalla kakkoseen?
7
1789
Vastaukset
- --------------------
Kylläpä on päätähuimaavaa tämänkin keskustelun taso.. niin ja alkup.kysymykseen: en antais panna paljaalla.
- ...tana
Ihan oikein teit! Nämä saatan suomalaiset tautipillut jääköön ilman, jos ei pelin meininki muuten skulaa!!!
- järki päässä
Valitettavasti kumia on käytettävä aina ellei ole vakituinen tyttöystävä joka on käynyt testeissä.
Taudit ei ole lyhyen nautinnon arvoisia. Aina kondomi!!!
- homo pekka
Ei helvetissä mitään kumeja sinne väliin,sinne se kumminkin jää ja sit tongit pois sitä,menee loputkin halut.Karstanen kyrpä sinne vaan ja mällit suuhun,se on siellä.
- AntavaAntti
Tuttu porukka siksi paljaaltaan.
- ytrew123
minä olenpannut kaikki akat paljaaalla ja ei ole tautia päällä sekä ykköseen että hanuriin ja mielellään vain hanuriin, pillussa se tauti niisä piilee ei perseessä
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527080Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7053202Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1171413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2211221Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081