2015 lähdössä koko toukokuuksi

N Et.Suomi

Gambiaan, lähtö voi ajoittua myös ihan huhtikuun loppuun, en ole vielä suunnitellut enkä katsellut lentoreittejä. Matkaseura olisi mukavaa, olisi juttukaveri ja pitkä matka taittuisi rattoisammin. Perillä minulla on sitten seuraa, kun olen siellä ollut monta kertaa. Olisiko kenelläkään toisella samankaltaista suunnitelmaa?

7

229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aloittajatar

Sorry, tuli kahteen kertaan!

• GM37

matkasuunnitelmia oon GAY käyx seuraxi?

• N Et.Suomi

Matkaseuraksi toki käy, mutta Gambiaa en sinulle kuitenkaan suosittele, muslimimaassa gayt eivät ole pidettyjä, kai sä sen tiedät. Taisit vaan heittää läppää.

• Tuota kyllä
        N Et.Suomi kirjoitti:

Matkaseuraksi toki käy, mutta Gambiaa en sinulle kuitenkaan suosittele, muslimimaassa gayt eivät ole pidettyjä, kai sä sen tiedät. Taisit vaan heittää läppää.

tuo on ihan toisin päin. Koska muslimimaissa ollaan jyrkkiä tuosta naisen neitsyydestä ennen avioliittoa niin homoilu poikien kesken on se jolla paineet puretaan.
        Nuoret pojat kulkevat käsikädessä. Ja pimeässä kun tehdään niin Allah ei näe. Ei tunnontuskia.
        The Gambiassa hotellimme siivooja-mies on facebookissa ilmaissut olevansa bi-seksuaalinen. Eikä the Gambiassa paheksuta alkoholin myyntiä eikä vääräuskoisten juontiakaan. Muslimeita mutta eurot talteen.

• piikkis
        Tuota kyllä kirjoitti:

tuo on ihan toisin päin. Koska muslimimaissa ollaan jyrkkiä tuosta naisen neitsyydestä ennen avioliittoa niin homoilu poikien kesken on se jolla paineet puretaan.
        Nuoret pojat kulkevat käsikädessä. Ja pimeässä kun tehdään niin Allah ei näe. Ei tunnontuskia.
        The Gambiassa hotellimme siivooja-mies on facebookissa ilmaissut olevansa bi-seksuaalinen. Eikä the Gambiassa paheksuta alkoholin myyntiä eikä vääräuskoisten juontiakaan. Muslimeita mutta eurot talteen.

Sinulle " Tuota kyllä ", olen asunut Gambiassa pitkiä aikoja jo kymmenisen vuotta, enkä todellakaan ole nähnyt käsikkäin kulkevia miespareja. Sitä vastoin arabimaissa se on hyvinkin yleistä, mutta Gambia ei ole arabimaa. Toki alkoholia myydään ja sitä saa joka ravintolassakin, sanovat itse, että turistien juominen ei heitä häiritse ja tuohan se tuloja köyhään maahan. Homoja siellä on, mutta pelkäävät julkista tuomiota ja hissukseen salaa hoitelevat hommansa.

• aikuinen nainen

Hei! mahdollisesti olisin itsekin lähdössä Gambiaan tämän vuoden puolella, ei varmuutta vielä. Minullakin seuraa perilä mutta yksin lentäminen ei kiinnosta..

• N Et.Suomi

Moi " aikuinen nainen ", suunnitelmani voimassa edelleen, tosin tuosta koko kuukaudesta ehkä joudun vähän nipistämään. Mutta katsellaan ja matkaseura olisi tosi kiva!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1284
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      844
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      715
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60