Onkohan minulla liikaa aikaa nyt syksyn tullen kun roikun täällä usein? Nytkin keittiön tuolit odottavat valmiiksi maalaamina, maalit kuivuneina, päällystäjäänsä (jep, sain aikaiseksi ostaa kankaan, leikkasin mallit ja tarkistin että nitojakin on ok) mutta en nyt saa itseäni oikein käyntiin.
Mites sinulla, käykö usein näin?
Jäitkö sinäkin jumiin koneelle?
6
60
Vastaukset
- vaka vanha
Ei sitä jaksa aina säkenöidä. Tulee vaiheita joissa tylsistyminen ja turhan lässytys on ihan sopiva vaihtoehto. Mulla ei ole nykyään työkavereita joita pitkästyttäisi, joten tämmöinen palsta ajaa hyvin sen asian. Varsinkin kun kenenkään ei tarvitse maksaa mulle palkkaa.
- voi voi ei ei
Tuttu tilanne tekemätön tunnin työ on oottanu viikon tekijäänsä joute olo jämähtäny päälle josko tänään vai mustilaisen huomenna.
Ostin taannoin tabletin, pitäiskö piilottaa kun aina tarttuu käteen ettei ohi pääse. - Alter ego
Urakka tehty ja kävin jopa 5 km lenkillä! Onneksi lenkkeilin, muistin kävellessä aurinkoisessa ilmassa että tuolin uudet päällysteet voisi suojata water proofilla (jonkinmoinen coretex tai teflon-tyyppinen suojaus), lenkillä kun tuppaa aivotkin kirkastumaan.
Tässä sandelsin nautittuani voisin käydä vielä tuon ruokapöydän kimppuun, rupesi näyttämään kumman kuluneelta noiden uudenveroisten tuolien parissa....Santapaperia on, karkeampaa ja hienompaa, on koneetkin, maaliakin riittäisi vielä....vai ottaisko tsekkiläisen tuoppiin ja istahtais spotifyn tarjontaa tutkimaan....Tiukka paikka, kuulkaas! - voi voi ei ei
Älä hyvinhän se sitten.
Nii meni mullakin tunnin työhön meni vain puolituntia ja nytten ei oo mielessä kummittelemassa.
Hyvää jatkoa hyhiksi Vähän kausi luontoista . Joskus jumittuuu enempi tänne ja sit taas menee aikoja ettei juuri ollenkaan. Lenkki suoritettu . Imuroin ennen ulkoilua. Kaupasta evästä hakee ym.sellaista normi arkea vapaa päivänä.
- ajan pohdintaa
Hyvä muistutus netin ulkopuolisesta elämästä, olenkin istunut tässä jo riittävästi.
Hyvää alkanutta marraskuuta kaikille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567217Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243391Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1501665Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2911583- 841365
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 911250
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2401184- 811134