Parin kolmen kuukauden sisällä siemenesteeni on muuttunut paksusta ja valkoisesta hyytelöstä vesimäiseksi ja kirkkaaksi. Nesteen määrä on pysynyt ennallaan tai kasvanut. Onko muilla samanlaisia kokemuksia? Elämäntavat, ruokavalio tai seksin/siemensyöksyjen määrä ei ole muuttunut. Olen noin 35v
Muutokset siemennesteessä.
2
513
Vastaukset
- ei laatua
Siemennesteen laatua ei voi päätellä sen ulkonäöstä. Itselläni siemenneste on aina ollut paksua, vaaleahkoa ja hyytelömäistä. Myös määrä on ollut runsas. Siemennesteanalyysin mukaan kuitenkin käytännössä kaikki siittiöni ovat epänormaaleja muodoltaan ja hedelmöittämiskykyni on kyseenalainen.
- syöpis
Kun eturauhaseni sai peräsuolen syövän leikkauksen valmistelussa radioaktiivista säteilyä niin siimahäntien varsinaisen ravinnon eritys väheni radikaalisti.
Aikaisemmin samea siemenneste muuttui kirkkaammaksi.
Tihemmin uurastaessa se on aivan kirkasta. Taukojen jälkeen puolisameaa.
= siittiöitä syntyy mutta siittiöiden ravintoneste on vähissä.
On minun käsitykseni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329