Syönkö liikaa?

Laihdunnn

En ole laihtunut, koska syön ilmeisesti liian vähän. No aloitin sitten ruoan lisäämisen, mutta minusta tuntuu että syön aivan liikaa. Esimerkkinä tämä päivä. Joten kertokaas muut laihduttajat, mitä mieltä olette. (Olen normaali- ja ylipainon rajoilla oleva nuori nainen.. haluan vielä pari kiloa pois.) Juon paljon vettä.

Aamulla 45 min. hölkän jälkeen smoothie sis.: 125g maitorahkaa, 1 dl kevytmaitoa, 1/5 mango, 0,5 dl mustikoita ja neljä mansikkaa.
Kävelyä aamupäivällä ja päivällä yhteensä n. 60 minuuttia

Sitten munakas, (3 kanamunaa 1 rkl oliiviöljyssä, 1 kevyt juustoviipale), joiden lisänä vihanneksia uunissa: yksi porkkana, 1/4 kesäkurpitsa, 100g vihreitä papuja ja 50g pinaattia
"Jälkkäri" 18 viinirypälettä ja omena (normaalisti en söisi mutta lauantai)
20 min. kävelyä

930 kcal tullut... tuntuu että oisin syönyt liikaa. Iltapalaksi varmaan kasviksia ja toinen smoothie, niistä tulee varmaan täyteen 1300 kaloria, korkeintaan. Liikaa, vai liian vähän edelleen?

1

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cuba libre

Et syö liikaa, vaan niin vähän, liian vähän, että paino putoaa taatusti tuolla ruokavaliolla, mikäli oikeasti olet pysynyt just tuollaisessa.

Katsotaan puolen vuoden päästä niin painosi taatusti on tippunut, vieläpä paljon mikäli olet ylipainoinen. Mutta siinä taitaa nyt olla sellainen juttu ettet tuossa pysty pidättäytymään, koska se ei missään muotoa ole hyväksi. Jo ennen ensi kesää näet tehosiko vaiko ei. Mikäli tässä on jokin ongelma, niin aivan, kannattaisi miettiä ruokavalio sellaiseksi että sitä ilolla noudattaa läpi koko elämän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3053
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2715
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2325
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2178
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1996
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      54
      1896
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1576
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1537
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1370
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1339
    Aihe