Neuvokaa minulle kuulokkeet, joita voi käyttää kuulosuojaimina. En siis aio kuunnella niillä mitään, vaan olla kuuntelevinani ja käyttää niitä kuulosuojaimina esim. junassa, ostoskeskuksissa yms. joissa on melua, puheenkalkatusta, musiikki huutaa yms.
Mitkä langattomista kuulokkeista olisivat hyvät myös äänen eristäjinä. olen kuullute, että sellaisia on.
Kärsin melusta aivan suunnattomasti.
Kuulokkeet kuulosuojaimiksi
äänet pois
2
116
Vastaukset
- se joka aloitti
Nostan, sillä kysymys oli aiheellinen ja arvelisin, että täältä löytyisi vastaus.
- ttytyyyyuuyyyy
Vastamelukuulokkeet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60679
- 52647
- 50645