Ohi mennessä käväisimme juhlistamassa 1v hääpäiväämme Harjavallassa sijaitsevassa ravintola Hakuninmäessä ja pitää antaa julkinen tunnustus, että ruoka oli erittäin hyvää ja monipuolinen valikoima erilaisia pääruokia ja salaatteja. Myös kalaa oli monella eri tavalla valmistettuna. Mainostaa ei kai täällä kuulu, mutta suosittelen ko. ravintolaa. Jaa niin ja eksille tiedoksi, että nyt on kyllä yliveto vaimo, viimeinkin elämä on kaikin puolin antoisaa.
1-vuotis hääpäivälounas
5
208
Vastaukset
- 768y5ujkdmlcsxaöz
Todella juhlimisen arvoinen juttu, onnee vaan!
Olikos kesävauva hoidossa...vai....??- von Lagerbom
Hoidossako.. Minulla on ollut tapana ottaa lapset mukaan syömään., kuin myös pankki- ja muihin asiointipaikkoihin kaupat mukaan lukien. Oppivatpa sosiaalisuutta ja saavat tietenkin myös herkutella. Eräs eksä vei aina lapset hoitoon mummulaan kun lähti asioille. Tavallista oli että näin tapahtui viitenä päivänä viikossa / muutama tunti päivittäin. Hän halusi välttämättä yksinhuoltajaksi vaikka ei sitten jaksanutkaan lapsista huolehtia. Oli aikamoinen muutos elämässään kun eivät enää päässeet mihinkään mukaan vaan aina vietiin mummulaan vaikka tyttärellekin oli oikein päivän kohokohta kun pääsi mukaan kauppaan. No, nytpä ei tällä äidillä ole enää lapset riesanaan..
- Åbo
von Lagerbom kirjoitti:
Hoidossako.. Minulla on ollut tapana ottaa lapset mukaan syömään., kuin myös pankki- ja muihin asiointipaikkoihin kaupat mukaan lukien. Oppivatpa sosiaalisuutta ja saavat tietenkin myös herkutella. Eräs eksä vei aina lapset hoitoon mummulaan kun lähti asioille. Tavallista oli että näin tapahtui viitenä päivänä viikossa / muutama tunti päivittäin. Hän halusi välttämättä yksinhuoltajaksi vaikka ei sitten jaksanutkaan lapsista huolehtia. Oli aikamoinen muutos elämässään kun eivät enää päässeet mihinkään mukaan vaan aina vietiin mummulaan vaikka tyttärellekin oli oikein päivän kohokohta kun pääsi mukaan kauppaan. No, nytpä ei tällä äidillä ole enää lapset riesanaan..
Sullako ne lapset sitten huollossa on?
- Baby pöytä?
Oliko siellä vauvoillekkin ruokaa?
- von Lagerbom
Kyllä minun lapseni ovat jo aika pieninä alkaneet saamaan normaalia, samaa ruokaa kuin mitä muutkin ja hyvin ovat kasvaneet ja terveinä olleet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981552Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 43838
- 82820