Miten toimivat opetuslapset. Luuk.24:53. Ja he olivat alati pyhäkössä ja ylistivät Jumalaa. Biblia (1776) Ja oilvat aina templissä, kiittivät ja kunniottivat Jumalaa Amen!
Lähetyskäsky annettiin
3
73
Vastaukset
- Kastamaton
Se oli silloin,nyt on " nyt ".Ei ole maapallolla ketään taivaallisen hallituksen valtuuttamaa "Apostolia" millään suunnalla,kaikki ne "saarnaajat " ovat itse-valikoituja uskonnollisia "rahan-kerääjiä".Kehtaavat vielä muistuttaa yleisöä," onko teillä varmasti LOMPAKOT mukana ? USA on hyvä esimerkki uskonnon "MYYNNISTÄ".Vatikaanin kirkko on kerännyt rikkautensa köyhiltä,sekä kiinteistö-maakaupoillaan ympäri maapallon.Puolitotuuksien julistajat harhauttavat edelleen miljoonia ihmisiä,luvaten heille taivaallisen palkinnon,pelkastään,kuolemisen tuloksena.Jeesus sanoi ! Löytääkö han mitään USKOA maan päältä,tullessaan ottamaan ohjakset käteensä maan päällä.Uskollisia henkilöitä tulee ilmeisesti olemaan hyvin vähän.Kansat ovat menettäneet uskonsa hallituksiinsa,sekä kirkkoihinsa.Politiikka makaa saman peiton alla kirkon kanssa.
- Risti-riita.
Nää on näitä Raamatun ristiriitoja. Room.10:18. Mutta minä kysyn: eivätkö he ole kulleet? Kyllä ovat: Heidän äänensä on kulkenut kaikkiin maihin, ja heidän sanansa maan piirin ääriin. Matt.24:14. Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu. Loppu on pahasti myöhässä.
- Tämä linkki toimii
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971545Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 42834
- 82820