Moi! Voiko helmiäisnystyjä mitenkään poistaa?
Aikamoinen kosmeettinen haitta kuitenkin ja haluisin KOVASTI eroon niistä...
Helmiäisnystyt peniksessä
4
1946
Vastaukset
- IKnow
Kosmeettinen haitta? Niitä ei kannata poistaa, koska niistä on hyötyä, sitten kun harrastat seksiä. Tyttö nauttii niistä.
- Eipä
Kyllä ne voidaan poistaa, mutta sitä ei suositella, koska helmiäsnystyistä ei ole mitään muuta haittaa, paitsi kosmeettinen. Lisäksi leikkauksessa on aina vaaroja. Yleensä nuo näpyt häviävät kokonaan 50 ikävuoteen mennessä ja noita saattaa olla jopa puolella nuorista miehistä.
Niitten syntymekanismista ei tiedetä mitään, mutta iho tuottaa ne jotenkin. Ne eivät liity sukupuolitauteihin, eivätkä ne ole geneettisiä.
Turvallisin keino päästä niistä eroon on laserterapia, mutta sekin on usein vaarallista, sillä se saattaa jättää arpia sekä vaikuttaa peniksen toimintaan. - beentheredonedat
Itsellänikin oli hirveät paineet niiden suhteen, mutta kun sitten kun viimein uskaltauduin sen tyttöystän hankkimaan huomasin että ei niistä mitään haittaa ollutkaan. Toki se aluksi pelotti ja suihinotto vähän jännitti mutta kun asiat sanotuksi sai niin sen koommin asiaa ole tarvinnut miettiä. Kun sen huomaa ettei ne elämää pilaakkaan on ne sitten helppo hyväksyä ja jos muijjas niistä valittaa ja siksi ei halua seksiä ei tainnut suhde kovin hyvä alunperinkään olla:D
- Anonyymi
Turhaan niitä poistaa. Multa myös löytty tuollaiset. Ennen kun olin ikinä ees petipuuhiin päässyt nii häpesin noita aivan suunnattomasti. Nykyään oon sinut nystyjeni kanssa, kun kukaan ei niistä ollut sanonut mitään. Vasta sitten kumppanit ovat nämä edes huomanneet kun asiasta erikseen maininnut. Eikä ne ketään senkään jälkeen haitannut. Noita on noin jokatoisella miehellä. Toki jos katsoo paljon aikuisviihdettä niin siellä niitä ei kenelläkään ole, joko ei ollut alusta asti tai sitten poistettu laserilla kosmeettisten syiden vuoksi. Mutta oikeassa elämässä nuo eivät ole mikään haitta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221098- 70820
- 48814
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50685- 33662
- 60659
- 52627
- 50615