Epäilen että peniksessäni on ekseema. Onkohan Dermalex -tuotetta turvallista laittaa terskaan ja esinahan alle? Tässä kyseinen tuote: http://www.apteekkituotteet.fi/epages/Kaupat.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/Eura/Products/07319861013962/SubProducts/7319861013962
Tässä tuotteen ainesosat: Skin Identical Ceramide complex, Modified Alumino-silicates, Purified water, Glycerol, Glyceryl Stearate, Cocoglycerides, Cetyl Alcohol, Isopropyl Myristate, Ceteareth-20, Ceteareth-12, Cetearyl Alcohol, Cetyl Palmitate, Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol, Alkaline earth minerals optimised for atopic eczema treatment.
Dermalex -voide penikseen?
apua!
3
320
Vastaukset
- dii3
Aloevera propolis voide
aina jos on epävarma jostain tuotteesta, voit turvallisesti ja nolostelematta kysyä apteekkihenkilökunnalta, sopiiko tuote intiimialueelle. He kyllä osaavat neuvoa.
- dii3
Ostin apteekista canestenia. Täti suositteli. Menin lääkäriin ja lääkäri sanoi ettei tuo canesten minulle sovi. Antoi jotain hyytelömäistä tilalle. Ja pillereitä.
Lisäsi vielä että tuo vihreä putkilo on myös hyvää (aloevera propolis)
Nyt tuntuu tehoavan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329