En tiiä mikä on... Mut viime ajat on ollu sellasia et tekee JATKUVASTI hulluna mieli mulkkua. Pillu on koko ajan kostee ja sitä sais olla hinkkaamassa joka paikkaan. ;( tavallaan tuntuu hyvältä, toisaalta meinaa päästä tästä tuskasta itku...
Miehiä joilla samanlaista ongelmaa, et haluttais jatkuvasti?
Pitäs yrittää rauhottua tai panna oikeen kunnolla, jos se hetkeks taas siitä ees helpottas...
19-vuotias nuori nainen täällä kirjottelee.
Panettaa ihan koko ajan!!!
14
539
Vastaukset
Tuttu tunne.
- ....
Työnnä pakoputki perseeseen
Moi mulla sama juttu laita ??
- Eve.
Laita mitä?
- mies täältä.
Meiliosoitteesi :-)
- matti69v
Vanhempia miehiä löytää helposti http://erotiikkachat.com kokeile vaikka!
- panetuksenmultihuipe
No nyt on käymässä niin että susta on tulossa mies ? joko alkaa virtsaputki kasvamaan pituutta ja emättimestä pukkaa palleja ?
Minua on panettanut siitä asti kun 11 vuotiaana ymmärsin että tätä tattia tälleen kun hieroo niin se tuntuu hyvältä. eli semmoset 28 vuotta jatkuvaa panetusta. Laita spostii viestiä nii jutellaa sielä lisää ! nalka024@gmail.com
- tuttuu, m
Kyllä se kuuluu asiaan. jos panetus ei olisi niin tytöillä kuin pojillakin niin valtava, ihmiskunta olisi kuollut aikoja sitten sukupuuttoon. Anna vaan joka tilanteessa vittuasi ja runkkaa sitä runsaasti ja nauti. Vanhana ei niin usein ehkä teekään mieli.
- 48m
Kyllä me siihen helpotusta saadaan : Kik Heksavaan
- halsu
Laittele kikkiä tulemaan puhutaan privana! Halsu83 on nick ;)
tanne voit laittaa myös viestiä. sama ongelma;)
Ei ainakaan kunto lopu kesken. Urheilu on elämäntapa.
janne86@nic.fiMoi Eva! Sama täällä! Laita privana viesti ja pannaan kanssas kunnolla -monesti ja kiihkeästi- Valmiina heti maanantaina!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577370Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393651Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3762046Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1681844- 861499
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164