En tiiä mikä on... Mut viime ajat on ollu sellasia et tekee JATKUVASTI hulluna mieli mulkkua. Pillu on koko ajan kostee ja sitä sais olla hinkkaamassa joka paikkaan. ;( tavallaan tuntuu hyvältä, toisaalta meinaa päästä tästä tuskasta itku...
Miehiä joilla samanlaista ongelmaa, et haluttais jatkuvasti?
Pitäs yrittää rauhottua tai panna oikeen kunnolla, jos se hetkeks taas siitä ees helpottas...
19-vuotias nuori nainen täällä kirjottelee.
Panettaa ihan koko ajan!!!
14
540
Vastaukset
Tuttu tunne.
- ....
Työnnä pakoputki perseeseen
Moi mulla sama juttu laita ??
- Eve.
Laita mitä?
- mies täältä.
Meiliosoitteesi :-)
- matti69v
Vanhempia miehiä löytää helposti http://erotiikkachat.com kokeile vaikka!
- panetuksenmultihuipe
No nyt on käymässä niin että susta on tulossa mies ? joko alkaa virtsaputki kasvamaan pituutta ja emättimestä pukkaa palleja ?
Minua on panettanut siitä asti kun 11 vuotiaana ymmärsin että tätä tattia tälleen kun hieroo niin se tuntuu hyvältä. eli semmoset 28 vuotta jatkuvaa panetusta. Laita spostii viestiä nii jutellaa sielä lisää ! nalka024@gmail.com
- tuttuu, m
Kyllä se kuuluu asiaan. jos panetus ei olisi niin tytöillä kuin pojillakin niin valtava, ihmiskunta olisi kuollut aikoja sitten sukupuuttoon. Anna vaan joka tilanteessa vittuasi ja runkkaa sitä runsaasti ja nauti. Vanhana ei niin usein ehkä teekään mieli.
- 48m
Kyllä me siihen helpotusta saadaan : Kik Heksavaan
- halsu
Laittele kikkiä tulemaan puhutaan privana! Halsu83 on nick ;)
tanne voit laittaa myös viestiä. sama ongelma;)
Ei ainakaan kunto lopu kesken. Urheilu on elämäntapa.
janne86@nic.fiMoi Eva! Sama täällä! Laita privana viesti ja pannaan kanssas kunnolla -monesti ja kiihkeästi- Valmiina heti maanantaina!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734269Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921223
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66918Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia114855Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73837- 65826
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245789- 37773