varo vähän
Nuori naiskuski Siwalla klo 9
20
119
Vastaukset
- kiireistä
ainahan
- kaikillakin
sinulla
- Yli vetäsen.
Varo ite.
Ens kerralla en jarruta senkään vertaa.- moihhhh
Jaa.
- kiva kiva tietää
ahaa
- oletko se todella
tunnistit siis itsesi
- sano se sitten
kuka mä olen
- hätäiseksi
meni
- samoja
tuskin
- monetkin
samoja kirjoitti:
tuskin
kaahaa
- pyöräilijä
monetkin kirjoitti:
kaahaa
kuka se on
- nohhhhh
Kukakohan
- okkkkkk
!?,.
- onkin
Vanha juttu tää siis jo
- moih
Niin
- heiheih
Laiton uhkaus
- onkin
Vanha juttu tää jo niin
- kävelijäpelästyipyörää
Kannattaa kiertää pyörällä autot kaukaa, ja talutella pihaalueella.>On vaarallista pyyhältää kovalla vauhdilla parkkipaikalla.Toivottavasti opit jotain.
- keskustasta
Näkemättä tilannetta itse tiedän kyllä hyvin että Liedon Kirkonkylän Karjatien Siwan piha on näitä tiedetysti vaarallisia paikkoja etenkin kun tullaan Hyvättyläntien suunnasta on vaikea nähdä nurkan taakse mistä autoja parkista voi lähteä lujaa tulemaan tielle
- varoitanpas
Ylös rekisterinumeron joku voi ottaa autosta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60679
- 50665
- 52657