Näkyy olevan Trabant-buumi suomalaisissa lehdissä. Ihan viime aikaisia juttuja on ainakin:
Tuulilasi Turbo 3/2004: Heil Honecker! Trabantilla Unkarista Suomeen. Nelitahtinen versio. 8 sivua ja jatko-osa ilmeisesti tulossa.
Kaleva 2.11.: Trabi ja Warre pian harvinaisuuksia Saksassa. Paljon tilastotietoa Trabant-kannan harvenemisesta, muuttumassa keräilyesineiksi.
Keskipohjanmaa 31.10.: Vastaveto bemarikulttuurille. Tässäkin jutussa tyyppi toi Trabin Unkarista, mutta tää on vanhempi 2-tahti.
Lisäksi Hesarissa on syksyllä ollut ainakin 2 pikku-uutista, että Trabantista on tullut varkaiden suosikkimerkki sekä Saksassa että Unkarissa.
Loistohomma, että merkeistä tyylikkäin saa julkisuutta!
Luettavaa Trabantisteille
6
1921
Vastaukset
- sinulta
oliko trabantin pahvi-kovalevy ovet ynm. maalattu pintaan vai massana sotkettu väritys?
- 2 tahtia
Pintaan maalattua se on. Esim takaluukun sisäpinnasta maali hilseilee usein pois, sieltä näkyy sitten maaliton tumma kovalevy alta.
En nyt haluaisi kehuskella mutta minäpä olen aikoinaan opetellut jalon autolla-ajamisen taidon Trabant merkkisellä farmariautolla.
Isäukko törsäsi vuonna 67,jos en väärin muista 4700mk uuteen Trabant farmariin jolla sitten retkeiltiin kesäisin ympäri Suomea huikealla 110km.n huippunopeudella,alamäessä myötätuuleen.
Sillä sitten minäkin sain mopoikäisenä ensituntuman autoiluun silloisella Artukaisten moottoriradalla.
Kyllähän sitä vieläkin saattaisin Trabantin ostaa,kun on tuo käyttöohjekirjakin vielä tallella.- akka
isäukko meni ostamaan "trabin", jolla meikäläinenkin opettelee kunnostuksen jälkeen autoilun jaloa taitoa! :D
- blackmagictiger
MULLA OLI PIENEMPÄNÄ TRABANTIN-PIENOISMALLI JOSSA OLI SILLOISEN DDRÄN TARRA TAKANA
- Samu-75
.. kuitenkin kirjoittaisit "huutamatta", eli ei pelkillä isoilla kirjaimilla. Ok?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577320Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393594Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3711978Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651816- 861459
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164