Rotan pituus

1+12

Osaisiko joku sanoa, kuinka pitkä kesyrotta on kun mitataan hännän kanssa ja "ilman" :D

3

904

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • inwa

Riippuu ihan rotasta :D Meillä on toinen rotskuista hännän kanssa semmoset about 30 cm jos näin äkkiä heittää, en oo mitannut :D On ollut kans siitä pienempiäkin rottia ja vähän isompiakin.

• Rotta on hirveän vaikeasti mitattava eläin, koska sen pituus riippuu ihan hirveästi siitä missä asennossa se sattuu olemaan, ja voi vannoa, että jos ottaa mittanauhan käteen, se asento ei ole kauhean luonnollinen :D Mut kokeilin vähän, ja noi keskikokoiset naaraat vaikuttaisi olevan luokkaa 25cm ilman häntää, ja hännästä about 15cm päälle. Urokset tiettty paljon enemmän!

• surhym

Kaivoin äsken mittanauhan esille, ensin oli pojilla hauskaa mutta sit kun kuulu "outo" ääni ei näkynyt ketään missään:D Tarvi kaivaa viivotin niin pysty edes vähän mittaan.. Noi pienimmät.. Vähä vajaa vuoden ikäiset oli aika lailla samat kuin nuo naarat minkä tulikirahvi sanoi. Mutta sitten alkoi hyvin huvittava mittaus tuokio vanhusten kanssa:-o Toinen kaks vuotias oli sitä mieltä että minähän en pyytämällä paikallani ole..joten mittaustulos vaihteli 15-30cm välillä, häntä on noin20cm. Toinen vanhus söi toista päätä viivottimesta ja pysyi ehkä hieman paremmin paikoillaan, kaula hieman venyneenä(älä ota mun viivotinta pois,mä syön tätä)25cm, häntää en edes yrittänyt tältä kaverilta mitata, hän kyllästy ja lähti menee. Mutta nuohan on lötkötellessä noin puol metriä ja nukkuessaan pää mahan alla kymmenen senttiä. Venyvää sorttia :D
      Kyllä noista kolmesta nuorimmasta (ovat veljekset) huomaa hyvin että niissäkin on suhteessa aika paljon koko eroa, myös pituudessa ja todellakin painossa. Yks on pallero ja Yks laiheliini Yks siltä väliltä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1321
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1138
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      860
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      702
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33