Kuvaustilan värit

valoaelämään

Valokuvaus studioiden katto (kuten lähes kaikki sisäkatot) on väriltään valkoinen. Entä seinät, ja erityisesti lattian väri. Onko valkoinen laminaatti se oikea väri, entä seinien väri?

Saako valkoisella "studiolla" enemmän valoa ym hyvää tulosta aikaiseksi.

9

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Blk

Kaikki utaa jotta voi hallita varjoja, kontrastia ja taustaa.

• Blk

po.
        Kaikki mustaa …

• AllISeeIsBLACK

Mattamustaa/heijastamatonta sen olla pitää.

Mikäli ei halua ihmetellä kummallisia satunnaisia heijastuksia yms siellä täällä jotka ilmenee aina joskus ja joskus taas ei.

• Super Major

Asiasta ymmärtämättä: eikö musta (tai vaikka valkoinen) taustapahvi riitä, niin että ei tarvitse koko huonetta mustaksi sotkea.

• Blk
        Super Major kirjoitti:

Asiasta ymmärtämättä: eikö musta (tai vaikka valkoinen) taustapahvi riitä, niin että ei tarvitse koko huonetta mustaksi sotkea.

Varmaan taustapahvi riittää sinulle. Me muut verhoilemme tai maalaamme kaikki huoneen pinnat mattamustiksi. Taustakangas ei ole musta sillä mustasta taustakankaasta ei olisi mitään hyötyä kun tausta on muutenkin musta.

• 920
        Super Major kirjoitti:

Mitä pienempi tila, sitä tärkeämpi juttu ettei seinät heijastele hajavaloa.
        Mustat verhot seinille on hyvä juttu.

• prostudiot....
      • Canonisti minäkin

Neutraaleja värien pitää olla joka tapauksessa! Olen nähnyt sekä mattamustia että mattavalkoisia studioita.

• 920

Tuossa linkin studiossa oli tilaa paljon, silloin voi olla vaaleaakin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      824
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      695
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      672
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60