Teen 6-tunnin työpäivää vähän ennen eläkeikää.Sain puhtaana noin 850e.Vuokra 460 e,vesi erikseen,netti ja puhelin molemmat 30e.Lääkkeitä noin 20 euroa kuussa.Hups,mites tulen toimeen,ruoka,puhtaus ym.. Hyviä vinkkejä vastaan otetaan.
Pienet ansiot
4
97
Vastaukset
Minä saan 743€ eläkettä. Sähkö on kallista, kun asunto lämpiää sähköllä. Netti ja puhelin yht 60€ Ja lääkkeitä tässä kuussa 45€. Toimeentulotuki ja asumistuki ok, mutta miksi lääkkeiden omavastuu on niin iso. Eläkkeellä sentään pääsee aamulla kauppaan ostamaan aletuotteita ja leipäjonossa tulee käytyä. Tiedän, että minulla on hyvät tulot ja leipäjonossakaan ei tarvitsisi käydä ilman sähkölämmityslaskua. Opiskelijat tulevat toimeen todella vähällä rahalla, kun on pakko.
- Oma vika
Saat pientä eläkettä koska et tehnyt nuorena tarpeeksi duunia.
- As.tukea hae
Hei Mummeli 60 ! Hae asumistukea, noin pienillä tuloilla saat, ainakin luulisin niin!
- Pienet menot
Asumistukea saa noilla tuloilla varmasti. Tietysti vielä parempi olisi ollut ostaa asunto joskus aikaisemmin työuran varrella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil291316