Olen 28-vuotias työssä käyvä, lapseton, parisuhteessa oleva nainen.
Olen vuoden aikana alkanut kokemaan yksinäisyyttä "muuttuneen" elämäntilanteen vuoksi.
Etsin naispuolista ystävää Janakkalasta.
Itse pidän syvällisistä keskusteluista, puutarhan hoidosta, puuhastelusta, askarteluista, arkisista asioista.
Ystävä Janakkalasta
9
132
Vastaukset
- tiiamariana
heips!
- Anni_häme
Hei.
Mukavaa, että vastasit viestiin.
Olisitko halukas kertomaan itsestäsi lisää?
- MariinaJohanna
HEIPS! Voisin olla kiinnostunut tutustumaan. Olen 34v. nainen HMLsta. Olemme mieheni kanssa hiljattain muuttaneet HMlaan. Olen vähän ujo tutustumaan uusiin ihmisiin. Voitas kuitenkin meilailla, nin katsotaan löytyykö "samaa aaltopituutta" mistä tavoitan sinut?
- MariinaJohanna
moikka! mites se nyt tollee katkes kesken viestin... Juu olisin kiinnostunut tutustumaan. Kirjoittelen enemmän mikäli vastaat. mun s-postiosoite on dawnofmidian@hotmail.com oon 34v. nainen HMLKsta ja etsiskelen uusia kavereita myös
- alkuperäinen
Jappe
Pahoitit mieleni.
- MariinaJohanna
Moikka! Laittamani s-postiosoite on mieheni tai siis meil on yhteinen s-posti. Olen siis itse 34v. nainen, aviossa ja asun HMLssa .
- MariinaJohanna
Niin Anni-Häme, olen siis 34v.aviossa oleva Nainen joka sulle meilas...ja meilasin mieheni s-postiosoitteesta paremminkin yhteisestä. Et vissiin luulit et joku feikki...? No jos viel haluut tutustuu niin pistä meiliä dawnofmidian@hotmail.com =)
Uusia kavereita kaipailen myös :) asun Lammilla olen 35v perheellinen.
piri-@suomi24.fi- lnnala
Moi, täällä myös Janakkalassa asuva ystävää kaipaileva kohta 25vuotias nainen :) Laita meiliä lawred@hotmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496345Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6432641Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821133
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.831114Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601078Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2991076- 841055
- 66951
- 228854