Mieltäni on jäänyt vaivaamaan tuo lapsenmielinen,lapselliseksi muuttuva Juttutupa.
(näin väitetään,höh)
Kaikki eivät ole jaksaneet leikkisästi osallistua mielikuvitus tarinointiin.
Kumminkin tälläinen vapaa,ei aihetta määrättyä ,jutustelua olen huomannut tarvittavan.
Rönsyilyä tarpeiden mukaan.
Asioita laidasta ,laitaan,asiallista keskustelua,voisiko tämä ketju antaa aiheen sellaiseen.
Kuka tekee aloituksen ja kysyy,pystyykö joku vastaamaan, ja siitä sitten eteenpäin,,,,,,,
Onko ideaa,kysyy SlillaN
Juttutuvassa tietenkin pikku-jouluun valmistaudumme ja muuta hauskaa jutustamme.
Kysy;Vastaa,Kerro,Keskustelu,,,,,,
12
848
Vastaukset
ja kysyn että eikö mielikuvituksen käyttäminen ole juuri sitä aivonystyröitten hierontaa mistä joku on aikaisemmin maininnut?
Ja jotta se aivonystyröitten hierominen ei vaikuttaisi kovin kliiniseltä tapahtumalta niin kiva jos sen saa suorittaa leikkimielellä ja hassuttelemalla.- Lotta*
aivonystyröiden hierontaan: ristisanatehtävien ratkaiseminen. Ja tähän saa monesti apua netistä googlaamalla. Varsinainen salapoliisi pitää joskus olla, mutta voi sitä riemua, kun se haettu sana sieltä jostakin putkahtaa.Joskus tosin monen mutkan takaa, siksi että surffaillessa tulee vastaan monia mielenkiintoisia asioita, joita myös pitää lähteä tutkimaan. Näin käy ainakin minulle monesti. Meinaa välillä se pääasia unohtua.
itse,kun ei juttu lähde kulkemaan.
Samaa mieltä minäkin olen,leikitellen,pilke silmässä,harvoin loukkaa ketään.
Nyt tätä ketjua aloittaessani ajttelin että juttu luistaisi,aina eteenpäin kysymyksen siivittämänä,vastaukset muuttaisivat kukaties suunnan ja näin rönsyten ,keskustelu polveilisi.
Poistetut viestit toivat joitakin mielipiteitä, poistoihin en minä syyllistynyt,joku katsoi parhaaksi niin tehdä.
Kellään ei mitään kysyttävää,ei vastattavaa, kannanottoa sekin,elämä hyvin.;))))- exR
SkillaN kirjoitti:
itse,kun ei juttu lähde kulkemaan.
Samaa mieltä minäkin olen,leikitellen,pilke silmässä,harvoin loukkaa ketään.
Nyt tätä ketjua aloittaessani ajttelin että juttu luistaisi,aina eteenpäin kysymyksen siivittämänä,vastaukset muuttaisivat kukaties suunnan ja näin rönsyten ,keskustelu polveilisi.
Poistetut viestit toivat joitakin mielipiteitä, poistoihin en minä syyllistynyt,joku katsoi parhaaksi niin tehdä.
Kellään ei mitään kysyttävää,ei vastattavaa, kannanottoa sekin,elämä hyvin.;))))Taisivat joutua kysymykseni väärään hattuun.
Vastauksia niihin ei ehtinytkään tulla ainuttakaan, mutta kunhan yritin.
Surku!!!! exR kirjoitti:
Taisivat joutua kysymykseni väärään hattuun.
Vastauksia niihin ei ehtinytkään tulla ainuttakaan, mutta kunhan yritin.
Surku!!!!älä lannistu,kyllä kysymyksiin yleensä vastataan.
- Maalaismies*
Kellot soivat, jos ne voivat
Jos ei ne voi, niin ei ne soi.
Eino Leino
Nämä suuren runoilijan kuolemattomat säkeet tulivat mieleeni näistäkin palstakeskusteluista. Ts. väkisten ei juttu luista. Silloin kun se luistaa, lienee himputin yhdentekevää, käykö keskustelu jossakin karsinassa vai vapailla markkinoilla.sillä yritän,kun näitä lapsellisiakin tänne virittelin.
Itse kyllä olen sitä mieltä,että hyviä aloitteita on pilvin pimein,miksi niihin ei oteta kantaa.
Sitten tälläinen leikinlaskun juttu menestyy ja sitä ja sen aloittajaa mollataan.
(tulkoon syy tänne,täällähän on entisetkin muistissa,tosin lokeroituneet)
Ei muuta.- Maalaismies*
SkillaN kirjoitti:
sillä yritän,kun näitä lapsellisiakin tänne virittelin.
Itse kyllä olen sitä mieltä,että hyviä aloitteita on pilvin pimein,miksi niihin ei oteta kantaa.
Sitten tälläinen leikinlaskun juttu menestyy ja sitä ja sen aloittajaa mollataan.
(tulkoon syy tänne,täällähän on entisetkin muistissa,tosin lokeroituneet)
Ei muuta.Sulka sun hattuus SkillaN! Ei jokaiseen sanomiseen kannata kiinnittää huomiota, sillä kuka hyvänsä voi sanoa mitä tahansa. Arvostelijat pankoot paremmaksi!
- ellumari
Maalaismies* kirjoitti:
Sulka sun hattuus SkillaN! Ei jokaiseen sanomiseen kannata kiinnittää huomiota, sillä kuka hyvänsä voi sanoa mitä tahansa. Arvostelijat pankoot paremmaksi!
hulvattomassa leikinklaskussa.
Kakarana jo olin "kuoliaaksi naurattaja."
Vähän outoa, että kuitenkin vetäydyin usein yksinäisyyteen, omiin oloihini enkä tahdo tavata ketään. ellumari kirjoitti:
Vähän outoa, että kuitenkin vetäydyin usein yksinäisyyteen, omiin oloihini enkä tahdo tavata ketään.se usein on,vilkas ihminen,kaipaa vastapainoksi hiljaisuutta.
Kai sitä täytyy "latautua." Kysyy kovasti voimia olla aina ajan hermolla, ja hauska,vaikka se onkin aivan luontevaa,eikä huomaa voimien kuluvan,kai omaa aikaa silti tarvitsee.ellumari kirjoitti:
Vähän outoa, että kuitenkin vetäydyin usein yksinäisyyteen, omiin oloihini enkä tahdo tavata ketään.Kyllä se hulluttelu/vakavuussuhde on 80/20.
Ihan sopivalta tuntuu. :-)MdK-MdK kirjoitti:
Kyllä se hulluttelu/vakavuussuhde on 80/20.
Ihan sopivalta tuntuu. :-)kysyttiin chatissa,mitä etsin ilta illan jälkeen,
vastasin juttukaveria.
Siellä on samat nikit todella joka ilta ja juttelevat ,pitävät hauskaa,minä usein olen katsellut,kun ei tuttuja ole ollut.
Onkohan chatissakin joku sopimuus sääntö,minkä siellä voi olla ja ärsyynnytään,jos ei edes häiritse ketään.
Kysellähän näitä voi ,löytyykö vastauksia (sääntöjä)ja ihmetellä täytyy,miksi minä en siellä voisi olla.
Ei minua sillä pois saada,lähden ,kun se aika tulee.
Onkohan nikkini nyt punainen vaate jollekin.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565690Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271518Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381336Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3481277