Hei, alle 3-kymppinen tyttö Helsingistä kaipailee uusia tuttuja baariseuraks. Miksei vaikka leffaan, ostoksille, kirppareita kiertelee, ulkoilee, matkusteluseuraks tai risteilylle. :) Jos kiinnostaa myös pikkujoulujen vietto, niin la.15.11 olisin pitämässä illanistujaisia kotona, mukavia ja käytöstavat omaavia luotettavia bileseuralaisia naisista kaivattaisiin lisää. (Miehiä on jo tulossa). :) Mailaile jos kiinnostaa tutustua. :)
orkideaflower89@gmail.com
Baariseuraa ym. kavereita pks
4
167
Vastaukset
- BurnItToTheGround
Moi,
Vieläkös seuraa hakusessa? =)
Kaikenlainen mainitsemasi meno kiinnostaisi.
Terkuin, nainen vantaalta - mimmi28
Ois kiva järkätä joku tapaamine, käytäis vaikka syömäs yhes tms porukal? =)
- Thelmo
Hei,
Kuulostaapa kivalta! Vasta muuttaneena ei vielä ystäväpiiriä ole oikein ehtinyt muodostua, joten lähtisin mielelläni mukaan tutustumaan uusiin ihmisiin! Olen 25-vuotias huumorintajuinen tyyppi, jota nuttura ei kiristä.
Joku peli-iltakin voisi olla ihan kiva idea, päästäis kaikki vähän pois elementeistämme lautapelien haasteissa :). Oisko kiinnostuneita?
Viestiä voi pistää tänne, tai elina89@gmail.com- Taru-maria
Heippa, mä oon kanssa Helsinkiin äskettäin muuttanut, ja olisi kyllä tosi kiva tutustua uusiin tyyppeihin! Peli-ilta, ulkona syöminen, tai mikä vaan hengailu olis kyllä mukava järjestää :) Oon 26-vuotias sosiaalinen ja iloinen tapaus, ja innokas aina tekemään kaikkea hauskaa!
Käytteköhän te täällä katsomassa näitä vastauksia..? :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351