Hei,
Teen tutkimusta verkon terveyskeskusteluista ja haluaisin selvittää, millaisia näkemyksiä Suomi24 terveysaiheisten keskustelujen lukijoilla ja kommentoijilla keskusteluluista on. Oletko saanut hyötyä, apua tai iloa keskusteluista? Miten arvioisit keskustelujen sisältöjä?
Toivon, että kyselyyn vastaavat niin aktiiviset keskusteluun osallistujat kuin sellaisetkin, jotka eivät osallistu Suomi24:n keskusteluun kirjoittamalla vaan enimmäkseen seuraavat muiden kirjoituksia ja kommentteja. Vastaaminen kestää noin 10–15 min.
Tervetuloa vastaamaan verkkokyselyyn.
https://elomake3.uta.fi/lomakkeet/13429/lomake.html
Kaikkia yksittäisiä vastauksia käsitellään niin, ettei niistä ole mahdollista tunnistaa yksittäisiä vastaajia. Kyselyn tulosten yhteenveto annetaan myös Suomi24:n käyttöön verkkokeskustelun edelleen kehittämistä varten. Kyselytutkimusaineisto, josta on poistettu kaikki vastaajan tunnistamisen mahdollistavat yksityiskohdat, arkistoidaan Tampereen yliopiston Yhteiskuntatieteelliseen tietoarkistoon.
Kyselyyn voi vasta verkossa 31.11.2014 asti.
Jos sinulla on kysyttävää tutkimuksesta, ole hyvä ja ota yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen terveysviestinta2014@uta.fi.
Kiitos avustasi!
Ystävällisin terveisin
Sinikka Torkkola
Tutkija, Tampereen yliopisto
Tervetuloa arvioimaan Suomi24 terveyskeskusteluja
0
89
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 482618
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951966
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319