Me erehdyttiin tilaamaan moinen kun piti saada yksi seinä täytettyä kaappitilalla. Myynitvaiheessa kyllä tarjosivat kaikkea maan ja taivaan väliltä, mutta kun sitten kaappi oli kustomoitu meidän toiveiden mukaan, tilattu ja asennettu, se olikin 5cm liian matala ja 10 cm liian kapea. Silti merkin edustaja oli käynyt laserimittarilla mittaamassa se tila ennen tilausta.
Kun tästä reklamoimme, he yksinkertaisesti vertosivat tilausspekseihin, että saitte mitä tilasitte, vaikka se tilaus oli heidän tekemä, kun nyt kerran mittasivatkin itse. Lisäksi meidän olisi pitänyt tietää että haluamamme vetolaatikokratkaisu rajoittaa kaapin leveyttä. Muutenkin asenne oli neuvostoliittolaista 'myyjä on aina oikeassa', mikä ei todellakaan sovi tuonlaisille hintaville mittatilaushuonekaluille. Halusimme suosia kotimaista - mutta ei näköjään kannata.
Pysykää kaukana Comea-merkkisistä kaapeista
tallustelija
0
93
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329