Niin kertokaas te jotka ootte peleissä ollut että miten Nylanderin tulo on vaikuttanut joukkueeseen. ei taida ihan iskussa olla mikke? Erottuuko se kentällä?
Miten on Nylander pelannut?
5
828
Vastaukset
- KärpäFani
... minusta se ei ihmeemmin oo vaikuttanu, mut luulen et me ei olla ees nähty vielä sitä "parasta" mickeä..
Micke on ollut hyvä, aina yksi kentän parhaita pelaajia ja jäällä ollessaan peliä dominoiva. Ymmärrettävästi liike ja pelituntuma eivät ole olleet parhaalla mahdollisella tasolla, mutta siltä osin jatkuvaa parantumista on tapahtunut. Micke myös kärsii sellaisen ehjän viisikkopelaamisen puuttumisesta. Kärpät ei ole löytänyt optimaalisia laitureita hänelle ja sekin on ehkä osaltaan vähentänyt tehoja. Ylivoimassa hän on ollut vähintäänkin mies paikallaan.
Jos ajattelee tehopisteitä, niin Mickellä voisi olla muutama tehopiste enemmän, mikäli laiturit olisivat olleet hereillä. Useita avoimia maalipaikkoja Nylander on luonut, jotka tuntuu yllättäneen ketjukaveritkin. Micke on pelaajana selvästi liigan eliittiä, vaikka odotettavissa on parempaakin hänen sopeutuessaan yhä paremmin joukkueeseen.- #17 ex-#62
Eihän Aarnia aina voi pelata, eikös se oo vara miehenä?
- #17 ex-#62
#17 ex-#62 kirjoitti:
Eihän Aarnia aina voi pelata, eikös se oo vara miehenä?
Sekoitin viestejä, koska nin moneen olin vastaatanassa! perkeskele.. Minä odotan sitä kunnon Mickeä vielä, koska kyllä mies parempaakin pysytyy, toivottavasti
- heny#5
kaikki nylanderit on ihan parhaita tietenkin kun ite oon nylander!jotenka mikke on iskussa!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506873Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6762978Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927