Kävin parisen viikkoa sitten testaamassa sukupuolitautitestit: kuppa, hiv, tippuri, klamydia ja kaikki oli puhtaita. Syynä testeissä käymiseen oli erinäiset oireet peniksessä. Elikkäs virtsaputki on valuttanut virtsaa/limaa normaalia enemmän kiihottumisen yhteydessä ja kusemisen jälkeen virtsaputkesta tuntuu tiputtelevan virtsaa/limaa. Myös kirvelyä ollut välillä ja terska tuntuu punoittavan/ olevan ärtynyt jotenkin ja näyttää ehkä vähän erilaiselta. Välillä olen tuntenut jomotusta myös kiveksissä. Yhtenä oireena vielä normaalia tiheämpi ulostamisen tarve. (Voin olla luulotautinen tämän suhteen)
Taustalla tässä on tosiaan muutama suojaamaton yhdyntä eri naisten kanssa ja sen vuoksi sukupuolitautia oletin ja kävin testit tekaisemassa. Negatiivista kuitenkin näytti
Mistäs mahtaa olla kysymys? Eturauhaseen viittaavia oireita, virtsaputken tulehdus vaiko hiiva kenties?
Mitäs tämä nyt on?
nytprkl
1
149
Vastaukset
- Ukkojen vaivat
Eturauhastulehdus, oot palelluttanu paikkas, olisko kannattanu pistää ne pitkät kalsarit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983413
- 623107
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802403
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402056Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil401634