Evästepakko keskusteluissa pérsiistä!

evästeet Suolesta

Mun mielestäni evästeiden pakkosyöttö keskustelualueilla ei millään muotoa estä anonyymispammaystä vaikka Suolisto24 niin väittääkin, kenties tuolla on lähinnä käyttäjien profiloimiseen ja kaupalliseen tarkoitukseen tarkoitettu nuo pakkoevästeet. Eilen niitä ei vielä ollut mutta tänään on eli ts. ei pysty kirjoittamaan viestiä jos ei salli evästeitä. Onneksi lukeminen sentään vielä onnistuu ilman evästeitä mutta kuinkahan kauan kunnes joku Allerin/Suolisto24:n johdossa keksii että keskusteluketjujen lukemiseenkin tarvii evästeet?

Itse en mielelläni salli evästeitä muuta kuin paikoissa joissa ymmärrän niiden tarpeellisuuden, kuten webmail, verkkokaupat, verkkopankki jne tunnistautumista vaativat paikat mutta tällainen anonyymipaikka...ei jumaliste! Työntäkää ne evästeet sinne minne aurinko ei paista! Sit kun aletaan pakkosyöttää evästeitä jo viestien lukemisessakin niin sanon bye bye suolisto24!

6

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pak.koruotsi.estetty

> Mun mielestäni evästeiden pakkosyöttö keskustelualueilla ei millään muotoa estä anonyymispammaystä vaikka Suolisto24 niin väittääkin

Melko hyvinhän tuo on estänyt.

• ei estä

Ei se mitään spammaysta estä! Sitäpaitsi evästeet voi aina nollata!

Kyllä tuossa on lähes varmasti taka-ajatuksena saada jotenkin profiloitua kirjoittajat, tai muuten hyödyntää noita evästeitä kaupallisiin tarkoituksiin!

• Evästeistä ei ole mitään haittaa joten ihan ok että ne ovat tällä sivustolla.

• ON haittaa

Kyllä niistä on haittaa jos niillä aletaan seuraamaan käyttäjiä! Minä en ainakaan halua että Suolisto24 / Aller seuraa millä sivuilla käyn!

• Jo pelkästään netissä oleminen altistaa vakoilulle. Monet eri sivustot keräävät tietoja kävijöistään ilman ennakkoilmoituksia ja sitten on tämä NSA. Näiden vuoksi en itse pelkää vakoilua.

• privaatisti

Kolmannen osapuolen cookiet kannattaa ilman muuta disabloida, niitä kun käytetään sen seuramiseen missä kaikkialla käyttäjä vierailee. Sitten on tietysti tämä New Private Window -mahdollisuus selaimessa, jolloin pipareita ei säilötä, ainakaan selainvalmistajan ilmoituksen mukaan. Jos tuo toimii, se riittänee normikäyttäjälle, joka haluaa turvata omaa yksityisyyttään.

Tietoturvaan ja yksityisyyteen internetissä kannattaa ilman muuta kiinnittää huomiota.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      50
      6833
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      674
      2955
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1290
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1271
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1255
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1154
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1150
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1120
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      223