Heippa ystäväni on täyttämässä pian 30 vuotta enkä
keksi mitään lahjaksi kun hänellä on jo ihan kaikkea
onko idoita kellään?? kiitos ideoista etukäteen
lahjaideoita 30 vuotiaalle
6
24043
Vastaukset
- 31v
sukat. oli ihan kiva lahja.
- Jaana
Riippuu rahatilanteesta, mutta tässäpä muutama ehdotus:
- Vie jonnekkin syömään tai kokkaa/leivo itse jotain (illallinen ravintolassa (jatkot?), herkullisia pikkuleipiä yms. kauniisti koristellussa paperi-/foliopussissa.)
- Vie leffaan/teatteriin/uimaan/risteilylle (no joo, tässä on laaja hintahaarukka)
- Jos ystäväsi on naispuolinen, anna hänelle lahjaksi lahjakortti esim. kosmetologille tai muuhun vastaavaan paikkaan (hierontaa, kasvohoitoa, jalkakylpyä yms. hemmottelua)
- Runokirja, johon sinä olet kirjoittanut ensimmäisen runon.
- Mietelausekirja (esim. Prismoissa myydään humoristisia mietelausekirjoja 30:sille) ja suklaalevy
Toivottavasti sait apua/ideoita:)! - Kaketus
Tilaa hänelle vaikka paita omalla tekstipainatuksella. Tulee edulliseksi ja varmasti tykkää :) www.paitashop.fi on yksi hyvä vaihtoehto :)
- kid
Anna pullonavaajasormus. Olemme ostaneet ystävillemme lahjoiksi ja he ovat tykänneet. Sormuksen voi ostaa osoitteesta www.baring.loitsu.com
- ViaValeria-74
Hei,
Listaan muiden mukana tähän niitä, mitä itse sain ystäviltäni. Sain 90 mnuutin kasvohoidon, jollaisessa en ollut koskaan aiemmin käynytkään sekä lahjakortin kylpylään, jossa oli mukana hieronta.
Pienen lapsen äitinä tuli 2 kärpästä yhdellä iskulla, jolloin sain omaa aikaa, ja siellä vielä hemmoteltiin minua. - Väinö
Hei
itse olen löytänyt lahjaidean netistä.
Eksyin tällaiselle sivuille, kun www.apuri.fi sieltä löysin lahjaidean kaverille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411435- 541153
- 601110
- 721035
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55950- 106942
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870- 82840
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6811