Olen ollut jo vuoden ilman jääkaappia koska se hajosi vanha oli 15 vuotta vanha kuulemma tässä vuokra-asunnossa. Olen asunut tässä 2 vuotta. No tää on kaupunkin vuokra-asunto eikä ne anna minulle uutta jääkaappia. Myös uunin luukku on rikki eikä sitäkään korvata eikä korjata. Näin se vaan köyhän elämä menee että ilman jääkaappia joutu pärjäämään.
Onko teillä jääkaappia
9
130
Vastaukset
- poiuytfc 78yughbfdcp
Lässyti lässy.
Olet jo kirjoitanut tästä aikaisemmin. Siis olet jo valehdellut tästä aikaisemmin.
Vuokra-asuntoon kuuluu Suomessa jääkaappi. Jos se menee rikki, täytyy vuokrananatajan ostaa uusi jääkaappi. Sama koskee uunia.
Joten lopeta se valehtelu! - redbullia veressä
Älä höpötä omiasi. Normitilanteessa nämä kaikki hoidetaan, ellet itse ole "ei normitilanne"? Eli miehessä on jotain häikkää? Oliko tämä jo mones jääkaappi tänävuonna ja mitä niille muille tapahtui? Ai niin, minullakin on siivet ja liihottelen täällä katonrajassa! Parveketta en uskalla avata, etten lennä ulos ja naapurit alkaisivat ihmettelemään!
Mulla kunnan vuokra-asunnossa 22v vanha jääkaappi ja uuni hajosivat tänä vuonna parin kuukauden välein. Tietysti sain uudet.
- Oma ja maksettukin
Älä riko niitä koneita, niin pärjäät paremmin.
- Porvari69
Kyllä joo minulla on jääkaappi.
Keittiövarustukseeni kuuluu myös mikro sekä lisukkeena liesi
- vuokranmaksaja.
Se vaan on niin että tuo vuokratoimisto ilmoitti että uutta jääkaappia ei tipu. Minulla ollut kaksi jääkappia 15 vuoden aikana. Joku huoltomies kävi sitä katsomassa ja oli rikki mutta uutta en saa kun kaks kertaa jo kysynyt. Väittävät minun rikkonneen sen tahallaan vaikka se on 15 vuotta vanha kaappi.
- hjklgfouhisdkjncnc
Mene oikeusaputoimistoon selittämään, kun et kerran osaa itse omia asioitasi hoitaa. Toinen vaihtoehto voisi olla pyytää päästä holhouksen alaiseksi. Kipin kapin siis sosiaalitoimistoon, kyllä ne tädit siellä sua auttaa.
- vaihtoehto 4
Esimerkiksi Tori.fi nettisivulla näkyy, että siellä on joitakin ilmoituksia, joissa jääkaappi annetaan ilmaiseksi. Eikä niistä välttämättä tarvitse käytettynäkään maksaa kuin parikymppiä
- Turhaa kitinää
Et sinä mitään jääkaappia tarvitse, syö purkkiruokaa. Niin ja näkkileipää, se on hyvää, terveellistä ja säilyy hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322315- 792178
- 951996
- 521875
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339