André Wickström on tosi huono koomikko!koko w- tyyli on W-tyylistä!
w-tyyli on pers....
10
611
Vastaukset
- Eräs MJ-fani
Vasta nytkö sä sen tajusit? :D
Olen täysin samaa mieltä ja evvk on ihan yhtä huono.
- eijatsuuni
ette vaan tajuu sitä huumoria.
- jabu
Tuollanen Kaikki muut kuin minä ovat paskoja, paskoja ja paskoja alkaa kyllästyttään. Mutta jos sinä olet ihan oikeesti tuota mieltä, etkä vain yritä pönkittää heikkoa itsetuntoasi nimettömänä haukkumalla, niin voit varmasti kertoa mikä tekee Andreesta huonon. Ja millainen huumori on mielestäsi hyvää? Oletko edes nähnyt Andreeta oikealla keikalla? Tiesitkö edes, että Andre on oikea (standup)koomikko, eikä mikään iänikuinen "LaitetaanNytPäähänHassuHattuJaPuhutaanMukaHassustiNunhukanunhukalaelaalealaaJaKaikkiRasistitNauraaIhanKippurassaMeille" -pelleilijä?
- Eräs MJ-fani
Pulttibois hakkaa W-tyylin ihan 6-0! :D
- Jibu
Minuakin on alkanut kyllästyttää, etteivät teilaajat perustele mielipiteitään. Toisaalta ymmärrän syyn, siis ymmärrän, en hyväksy: Suomessa ei vaadita eikä opeteta perustelemaan. Keskustelu ja retoriikka eivät kuulu kulttuurimme, uho ja salaperäisyys kuuluvat.
Meillä rehottaa hillitön, lapsekas yksilöllisyys, josta kaikki loppujen lopuksi kärsivät, ennemmin tai myöhemmin.
Se on kuulkaa kehityshäiriö se, että vain haukkuu ja haukkuu [tai kehuu ja kehuu] eikä kerro muille syitä.
Kiitos, kun puutuit asiaan, jabuseni. Olen itsekin Andrén ystäviä ja tässä syyt: hän on niin hauska, että tulen hyvälle tuulelle. En hohottele tai hihittele koko stand-up -iltaa kiemuran muotoisena, vaan hyvä tuuli tulee siitä, jutut panevat aivojeni kielelliskuvalliset osat sanomaan, että niks ja naks. Ne ovat oivalluksen ääniä. - jabu
Eräs MJ-fani kirjoitti:
Pulttibois hakkaa W-tyylin ihan 6-0! :D
miten?
- Eräs MJ-fani
jabu kirjoitti:
miten?
No katsos vaikka siten, että Pulttiboisissa on sitä huumoria, W-tyylissä taas ei.
- porkkanaraaste
W-Tyyli onkin hieman vaativampaa huumoria kuin Pulttiboisin pierukakka-huumori. Itselleni sarja aukesi vasta muutaman jakson katsomisen jälkeen ja nyt olen täysin koukussa. Kyseessä on Suomen tämän hetken paras komediasarja ja lajissaan omaa laatua, tuskin tuota ennen-lähetystä-formaattia on kovinkaan usein käytetty.
- Wee Tyy
Alapäähuumori on lasten huumoria, niinhän se kehityskäyrissä menee. W-tyyli on kehittyneemmän asteen juttu. Siinä puhutaan kokonaisia lauseita, jopa sivu- ja päälauseita samaan hengenvetoon. Että meinaan saattaa olla monelle nykyajan suomalaiselle liian vaikeaa ymmärtää vähänkin pidempien lausekokonaisuuksien merkitystä. Puhumattakaan, että ironia tai sarkasmi aukenisi. Se on sääli, koska alapäähuumorista ei irtoa niin sävykästä menoa kuin yläpään.
Mitäs me weeläiset!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023539
- 623197
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342694- 812479
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 962096
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501742Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221720- 121706