w-tyyli on pers....

Nimetön

André Wickström on tosi huono koomikko!koko w- tyyli on W-tyylistä!

10

611

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eräs MJ-fani

Vasta nytkö sä sen tajusit? :D

• Olen täysin samaa mieltä ja evvk on ihan yhtä huono.

• eijatsuuni

ette vaan tajuu sitä huumoria.

• jabu

Tuollanen Kaikki muut kuin minä ovat paskoja, paskoja ja paskoja alkaa kyllästyttään. Mutta jos sinä olet ihan oikeesti tuota mieltä, etkä vain yritä pönkittää heikkoa itsetuntoasi nimettömänä haukkumalla, niin voit varmasti kertoa mikä tekee Andreesta huonon. Ja millainen huumori on mielestäsi hyvää? Oletko edes nähnyt Andreeta oikealla keikalla? Tiesitkö edes, että Andre on oikea (standup)koomikko, eikä mikään iänikuinen "LaitetaanNytPäähänHassuHattuJaPuhutaanMukaHassustiNunhukanunhukalaelaalealaaJaKaikkiRasistitNauraaIhanKippurassaMeille" -pelleilijä?

• Eräs MJ-fani

Pulttibois hakkaa W-tyylin ihan 6-0! :D

• Jibu

Minuakin on alkanut kyllästyttää, etteivät teilaajat perustele mielipiteitään. Toisaalta ymmärrän syyn, siis ymmärrän, en hyväksy: Suomessa ei vaadita eikä opeteta perustelemaan. Keskustelu ja retoriikka eivät kuulu kulttuurimme, uho ja salaperäisyys kuuluvat.

Meillä rehottaa hillitön, lapsekas yksilöllisyys, josta kaikki loppujen lopuksi kärsivät, ennemmin tai myöhemmin.

Se on kuulkaa kehityshäiriö se, että vain haukkuu ja haukkuu [tai kehuu ja kehuu] eikä kerro muille syitä.

Kiitos, kun puutuit asiaan, jabuseni. Olen itsekin Andrén ystäviä ja tässä syyt: hän on niin hauska, että tulen hyvälle tuulelle. En hohottele tai hihittele koko stand-up -iltaa kiemuran muotoisena, vaan hyvä tuuli tulee siitä, jutut panevat aivojeni kielelliskuvalliset osat sanomaan, että niks ja naks. Ne ovat oivalluksen ääniä.

• jabu
        Eräs MJ-fani kirjoitti:

Pulttibois hakkaa W-tyylin ihan 6-0! :D

miten?

• Eräs MJ-fani
        jabu kirjoitti:

miten?

No katsos vaikka siten, että Pulttiboisissa on sitä huumoria, W-tyylissä taas ei.

• porkkanaraaste

W-Tyyli onkin hieman vaativampaa huumoria kuin Pulttiboisin pierukakka-huumori. Itselleni sarja aukesi vasta muutaman jakson katsomisen jälkeen ja nyt olen täysin koukussa. Kyseessä on Suomen tämän hetken paras komediasarja ja lajissaan omaa laatua, tuskin tuota ennen-lähetystä-formaattia on kovinkaan usein käytetty.

• Wee Tyy

Alapäähuumori on lasten huumoria, niinhän se kehityskäyrissä menee. W-tyyli on kehittyneemmän asteen juttu. Siinä puhutaan kokonaisia lauseita, jopa sivu- ja päälauseita samaan hengenvetoon. Että meinaan saattaa olla monelle nykyajan suomalaiselle liian vaikeaa ymmärtää vähänkin pidempien lausekokonaisuuksien merkitystä. Puhumattakaan, että ironia tai sarkasmi aukenisi. Se on sääli, koska alapäähuumorista ei irtoa niin sävykästä menoa kuin yläpään.

Mitäs me weeläiset!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      102
      3539
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3197
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2694
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      81
      2479
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      85
      2458
    6. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2134
    7. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2096
    8. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      50
      1742
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1720
    10. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1706
    Aihe