Elikkäs minun pitäisi selvittää paljonko mitäkin aineksia tulee jauhelihakeittoon 80 hengelle.
ainekset:
Peruna?
He-ma-pa sekoitus (pakaste)?
Jauheliha?
vesi?
lihaliemikuutio?
(Mausteet)
Kiitos vastauksista!!
kuka osaisi auttaa? :)
10
145
Vastaukset
- nainen5
Laske paljonko yksi henkilö syö ja kerro syöjien määrällä. Älä nyt luule että tätä sulle valmiiksi laskettaisiin.
- kuhakokeilee
Peruna keskikoko 2kpl /syöjä,=160 kpl
pakastevihannes n.50g syöjä
jauhis n.100g /syöjä
vettä 30litraa
liemikuutio ohjeen mukaan .
mausta jauheliha paistaessa yleismausteella ja se liemikuutio , tuskin muuta tarvit. - kokki1
etkö osaa laskea?
- 982658
Herne-maissi-paprika? Oisko parempi kuitenkin keittojuurekset? Mut makunsa kullakin...
- junkfooood
ai ihanaa, hemapaa tai pakastejuureksi
- lihasoppa
herne-maissi-paprikan tilalle vaikka:
porkkanaa suikaleina tai pieninä paloina, sipulia, purjoa, jotkut laittavat
makua antamaan myös vähän lanttua,mutta se on makuasia.
Kasvisliemikuution (kuutioita ) voi laittaa ja pippuria
Mielestäni ei herneitä lihakeittoihin.
Googlettamallakin löytyy ohjeita. - Suomenmieli
Kyllä sinun ihan ensimmäiseksi tulisi selvittää mitä aineksia jauhelihakeittoon tulee!
- kuhakokeilee
Niin on , sipuli puuttuu, ei synny jauheliha keitto ilman sipulia ei .
- lasketaan jotta
jokainen henkilö syö 0,5lit.keittoa 80x0.5= 40 lit. töytyy keittää noin 45lit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635